Mittaako kukaan aamulämpöä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei kaikki piinailijat - onko kukaan muu niin hysteerinen että mittaa aamulämpöjä??

Tässä kierrossa olin jo päättänyt että en stressaa ja kuumemittari pysyy laatikossa, mutta aamulla mies meni möläyttämään että tuntuuko musta siltä että olisin raskaana, johon vastasin ettei vois vähempää tuntua siltä ja niinpä tartuin mittariin. Mulla lämpö aina laskee ennen kuukautisia, joten tiedän jo etukäteen...

tänään oli jo ehkä vähän laskusuunnassa, TODELLA hirvee fiiliksentappaja, en suosittele kenellekään.

Kommentit (1)

Vierailija

samalla kun tein kierronkartoitusta ovistestien kanssa, gynen pyynnöstä. Mulla lämpöjen mittaaminen auttoi kyllä tosi paljon ymmärtämään elimistön toimintoja, eli siis sain yhdistettyä erilaiset tuntemukset meneillään olevaan tilanteeseen.

Ja kyllähän mullakin ne lämmöt aina laskivat, joten tiesi mitä on tulossa. Toisaalta, jos haluaa itseään huijata, niin olen kyllä lukenut, että joillakin on lämpöjen tippuminen juuri menkkojen alkuajan lähellä ja sitten ne ovat taas nousseet ;) No joo, ehkä kuitenkin parempi olla realisti..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat