Onko nämä nyt " niitä" supistuksia...?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla on supistellut puol kolmesta lähtien 6-15 minuutin välein, eniten n. 11 minuutin välein. Supistukset on kipeitä, mutta ne kestää vain n. 15 sekunttia, ja ne katoaa yhtä nopeasti kuin ne tuleekin. Supistukset ei ole niin kipeitä että pitäis ääneen huutaa, mutta kipeitä kuitenkin.

Kävin aamupäivällä äitipolilla kontrollissa, johtuukohan nuo supistukset sisätutkimuksesta? Jos se ärsytti limakalvoja tai jotain...

Ei kehtais soittaa/mennä synnärille turhan takia.

Kommentit (4)

Vierailija

...että siinä vaiheessa, kun vielä jaksaa kysellä, että " onko nää nyt niitä" , ei ne vielä ole niitä oikeita...Musta se oli ihan hyvä nyrkkisääntö. Ekan kanssa kuvittelin varmaan viimesen kuukauden, että synnytys melkein on käynnissä - mulla oli tosi paljon ennakoivia supistuksia - ja soittelinkin sairaalaan aina silloin tällöin. Sitten kun oli tosi kyseessä, ei tosiaankaan enää tarvinnu miettiä ja kysellä.

Nyt ennakoivia supisteluja ollu kunnolla ehkä viikon verran, mutta mitään oikeeta ei oo vielä tapahtunu.

Mailiina 39+6

Vierailija

23 illalla juuri tuommoiset supparit, voimistuivat sitten yön aikana ja pitenivät. Vauva syntyi seuraavana päivänä klo 15, joten voi olla että synnytyksesi on käynnissä tai sitten vain ennakoivat kuten joku toinen jo mainitsi.

Vierailija

Minulla taisi olla tuon tyyppisiä supistuksia useina päivinä noin viikkoa-kahta ennen kuin synnytys lopulta käynnistyi. Aikaisemmin supistuksia ei ollut juuri lainkaan, joten kyllähän siinä toiveikkaina katseltiin kelloa - mutta aina ne lopahtivat viimeistään nukkumaan mennessä. Synnytysupistukset tulivat sitten heti 4 minuutin välein, kestivät kauemmin ja nostivat hien otsalle - mutta silti avautuminen oli toivottoman hidasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat