Oletko tai oletko ollut " toinen" nainen...

Vierailija

En kaipaa arvosteluita, vaan rehellisiä kertomuksia siitä, jos olet tai olet ollut se " toinen" nainen...

Itse olen ihastunut erääseen mieheen ja tunne on myös toisinpäin. Olemme samassa yrityksessä töissä, mutta emme näe juurikaan. Molemmilla perhe, lapsiakin on, mutta molemmilla on tilanne, että

Kommentit (9)

Vierailija

Aluksi tietämättäni ja vähän aikaa tietäen. Luulin että pystyn jakamaan miehen toisen kanssa, mutta aika pian alko ahdistaan ja tuntuun pahalta kun tiesin että mies lähtee mun tyköö toisen työ tai vastaavasti tulee mun työ suoraan toisen ämmän luota... Pistin miehen valitseen jomman kumman ja niin siinä sitte kävi että jäin toiseks...

No, aikaa on kulunu 11 v tosta tilanteesta ja nyt oon aika ylpee ittestäni, että tajusin lopettaa asian ajoissa. Vierellä on nyt kunnollinen aviomies ja meillä on 2 ihanaa lasta. Ja suhtees on luottamusta ja rakkautta!!

Vierailija

Vain lyhyen aikaa, koska itse olin silloin sinkku enkä etsinyt mitään vakavaa. Lopetin suhteen, kun kuulin että miehen vaimo oli raskaana.

Vierailija

... paremminkin asiat voisivat olla. Pitkä parisuhde, joka on vuosien saatossa vähän " kulahtanut" . Seksiä on, mutta ei samanalaista kiihkoa kumpikaan tunne kumppaneitaan kohtaan.

Emme ole kuin suudelleet ja viettäneet yrityksen tapahtumissa yhdessä aikaa. Soiteltu, textailtu jonkin verran. Ei sen kummempaa, mutta tunne, kun olemme yhdessä on melkein käsin kosketeltavissa.

Pitääkö antaa tunteiden viedä, vai heittää jäitä hattuun? Onko kenelläkään tälläinen päättynyt onnellisesti?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat