KIVA! Mies sanoi nähneensä kai TAAAAS...

Vierailija

kihomatoja itsellään !!!!!!!!!!!! >:-(

Joskus nuorena poikamiehenä ei kehdannut mennä apteekkiin (ääliö)

ja sit kun mun kaa rupes seurusteleen ja taas oli, meni hakeen lääkkeet. Sit meiän naimisissa olo aikana on ollu kerran.

Ja nyt sit taas!!!!!!!!??????? HERMOT menee!!!

Meillä ei oo nyt ees saunaa eikä pakkasta oo ulkona et sais mahdolliset ötökät tapettuu!

Ja meillä alle vuoden ikäinen lapsi, eihän sellaiselle varmaan voi edes pyrviiniä antaa!!!

Voi, että ottaa päähän!!! Meillä ollaan ERITTÄIN hygieenisiä, etenkin käisenpesun suhteen, käsipyyhe vaihetaan usein, lakanat vaihdetaan usein, vauvan kakkapesun jälkeen pestään samalla oma pesukäsi saippualla. Kynnet pidetään lyhyinä ja silti!

Ei oikeesti kestä pää, jos mun pitää nyt taas ruveta hankkimaan meille lääkkeet pyykätä kaikkien lakanat ja patjat jne.

Muutenkin ihan sairaana duunia mulla!

Sit jos täs pitää ruverta desinfioimaan wc-pönttöjä jne. tolukin loppui just eilen :-(

En jaksa... sori et valitan ja näin pitkään, mut mua todella ottaa päähän! Eikä asiaa helpota yhtään se, että lapsi on ollut koko päivän tosi itkuinen ja ei kelpaa kun syli.

.......................................................................................................

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Kuinka kauan sillä oli niitä matoja? Ei sitä kutinaa meinaa kauaa voi kestää.

.....en tiä kauanko oli. itseänikin ihmettää, että meniskö ne muka itestään pois?

Vierailija

itse skitsoilin kihomatoja kun olin niistä täällä kuullut. ja aivan turhaan.

siis jos on nähnyt jotain vaaleita palluroita vessakäynnin yhteydessä, niin voivat olla vaan siemen, kuitujämia tms. oikeet kihomadot liikkuu ja mönkii ja tekee kuulemma öistä täyttä tuskaa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kuinka kauan sillä oli niitä matoja? Ei sitä kutinaa meinaa kauaa voi kestää.

Vierailija

Vihdoinkin edes vähän sympatiaa... (kun ei tällä hetkellä itseä ~ihan hirveesti~ naurata...)

Toivon myös, että se ois ollut jotakin muuta. Ei ollut kuulemma liikkunut.

Vierailija

persettään!!!!!!!

En usko että edes unissaan, mutta mistäs sitä tietää.

Räkää varmaan kaivaakin, mutta tuskin sentään syö.

Vierailija

siis kyllä niiden pitäs oikeesti liikkua ja olla aika pitkiäkin. ja olo ois kuulemma ihan tuskaa. ja pitäs olla ihan kamala kutina tms.

joo, kai tää nyt menee kakkakeskusteluks, mutta on ihan normaalia että siellä seassa on vaaleita rakeita. ne on just jotain viljojen jämiä. itsekin etsin tietoa vaikka mistä nettipalstoilla ja vakuutuin vasta kun varistin että mitään ei liiku. *hävettää kertoa tästä*

mutta monet kuulemma on aika epätietosia jos sattuvat pelkäämään että nyt ne tuli tänne.

jos sun miehellä on ihan ok olo, niin kannattasko vaikka soittaa lääkärille ja varmistää ihan oikeiks nämä mun omat päätelmät.

ja muuten jos kutittaa takapuolta niin kyse voi olla miehelläkin esim hiivasta persuuksissa. näin meillä ;-)

8

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat