Työtön persaukinen yhden lapsen YH vastaa kysymyksiinne.

Vierailija

Olkaa hyvät ja kysykää jotain!

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Ihan vaan pakko sanoa, että kaikki eivät sitte ole näitä saman kaavan mukaan meneviä. Mulla on hyvä työ, hyvä palkka (tai mikä nyt on hyvä, mut minusta yli 3000 palkka on ihan kiva), oma lähes velaton koti ja oma auto sekä kiva poikakaveri.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tai auttaako kukaan koskaan rahallisesti tai ostamalla kassillisen ruokaa?

Joskus saatan saada äidiltä tai isältä rahaa. Exän kanssa saa kyllä sovittua elatusmaksuja, nytkin olen jo saanut marraskuun elatusmaksua koska exä on ostanut meille ruokaa.

T:Ap

Vierailija

Naapurikunnissa on ajoittain osa-aikaisia siivoustöitä, mutta niitä ei ole järkeä ottaa. Tuntimäärä viikossa on max.25, joten palkka olisi todella pieni. Pitäisi olla auto, koska yleinen liikenne on täällä vähän huono. Omassa autossa taas on kaiken maailman kustannuksia eli taitaisi mennä osa-aikainen siivoushomma miinuksen puolelle.

Tällä hetkellä olen työelämävalmennuksessa ravintolassa ja saan hyvää työkokemusta. Mun ei edes tarvitsisi olla työelämävalmennuksessa vaan saman rahan saisin kotona makaamalla, mutta eipä sellainen paljon huvittaisi.

Vierailija

helppo ja kepeä kirja ruotsalaisesta yh-äidistä, jonka elämää kirjassa seurataan. Hän tutustuu rikkaaseen nuoreen kloppiin, hänen lastensa isä on mielenterveysongelmainen jne. Kirjassa kuvataan hienosti, kuinka vähällä yh-äidin on pakon edessä tultava toimeen. Päähenkilö on kuvismaikka, jonka sombailee työn, tarhan ja kodin välillä. Suosittelen!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

millaisia kokemuksia sulla? kerroit aiemmin, että hankala löytää...

Erään vanhan " tuttavan" kanssa ollaan taas " muisteltu" kamarin puolella, mutta siitä ei taida kyllä valitettavasti koskaan seurata mitään vakavempaa... :(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat