Missä se mun mies luuraa, prkl?

Vierailija

Piti olla töissä klo 10-17. Soitti sitten, että pomo pyysi jäämään klo 21 asti. Sitten taas soitti myöhemmin, ettei vissiin tarvitsekaan jäädä ihan niin myöhään, muttei tiedä vielä tarkkaan. Pyysin ilmoittelemaan, kun jotain tietää.

Nyt ei sitten vastaa puhelimeen eikä edes viestiin. Ottaa päähän ja kiukuttaa, mutta vähän huolestuttaakin jo :-(

Sanottakoon nyt niille, jotka heti ajattelevat, että on pahoilla teillä, että minä pidän kirjaa hänen työtunneistaan ja lasken joka kk, että palkat tulee oikein. Ja siis mieheni pyynnöstä, en urkkiakseni ;) Ei siis oikein voi säveltää mitään ylityöjuttuja omasta päästään.

Mutta miksi ei vastaa puhelimeensa tai ilmoita, kun on näin paljon myöhässä?

:-(

Kommentit (9)

Vierailija

Ei ehtinyt soittaa töistä takaisin, kun huomasi puhelut. Oli niin kiire saada hommat tehtyä, että ehtisi vikaan metroon.

Nyt naurattaa, että olin niin huolissani, mutta minkäs teet? Oli vaan niin outoa, että ensin ei pidä jäädä edes ysiin asti ja sitten ei tule kotiin vielä kymmeneltäkään...

Raskaushormonitko jyllää, vai mikä vauhko minusta on tullut? Ja tietenkin meuhkasin äijäparalle kiukuspäissäni, ja toinen siellä sitten hiki päässä ja väsyneenä huokaili anteeksipyyntöjä :-( Hyvä minä.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat