Joululahjaideoita kaipaillaan:

Vierailija

omille vanhemmille

sisaruksille (17-25v)

puolisolle

anopille

miehen sisaruksille

kummilapsille ( 4v tyttö, 7v poika)

isovanhemmille

ystäville (kun haluan parhaita ystäviäni muistaa TODELLA ihanalla lahjalla!)

Mitä 7v poika voisi antaa lahjaksi kummisedälleen...?

Ideoita on itsellänikin joitakin mutta kaikki kiitollisena vastaanotetaan, eiköhän tätä listaa moni muukin kaipaile!

Millaisesta lahjasta itse pitäisit tai mikä on ollut erityisen mieluinen?

Kommentit (2)

Vierailija

Minusta on aika typerää antaa joululahjoja aikuisten kesken. Kaikilla on suurinpiirtein jo kaikkea ja hirvee miettiminen, että mitä voisi antaa. Sitten antaa jotain, joka ei ole niin tervetullutta ja lahjan vastaanottaja saa miettiä, että mikä olisi sopiva aika pitää lahjaa ennen kuin nakkaa sen roskikseen!

Mekin ostimme joskus lahjoja esim. juuri minun veljelleni ja mieheni sisarelle ja tämän miehelle. Oli kuitenkin melko huippu, kun kerran etukäteen sovittiin, että mä haluan sen yhden kirjan ja sit miehen siskokin halusi saman kirjan. Kumpikin ostaa kirjan, paketoi sen ja lähettää postissa toiselle puolen Suomea! Turhaa postikuluja....

Itse ajattelin aiemmin, että kauheata, jos sovitaan, että " ei lahjoja aikuisille" . Mutta nyt kun olen yrittänyt muuton jälkeen siivota ja järjestellä kotiamme ja olen miltei hukkunut kaikkeen tavaraan, niin on ihanaa ettei tarvitse ottaa vastaan jouluisin enää yhtään kynttilälyhtyä, tyynyliinaa, servettitelinettä tms. vaikka ne olisikin jonkun hikisesti itse vääntämiä!

Jos nyt kuitenkin haluat lahjoa myös aikusia, niin anna jotain, joka kuluu pois eikä jää nurkkiin lojuamaan. Esim. jotain syötävää tai jotain lahjakortteja (esim. uimahalliin tai kuntosalille tai jotain erikoisempaa lajia kokeilemaan).

Vierailija

Siis jos kummisetä arvostaa lapsen juttuja ja todella tuntee tämän. Itse olen saanut joskus suurin piirtein tuon ikäiseltä pohjalta NHL-joukkueen A4-vihkon joululahjaksi (arvo ehkä 3 euroa).

Minusta se oli aivan ihana lahja. Uskon, että se oli pojankin mielestä tosi ihana ja juuri siksi osti sen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat