###Ottaa päähän kännykälliset, jotka ei vassstaaa puhelimeen!!Prkele!!

Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija

Aina en edes muista ottaa, koska kännykkä ei ole mulle niin tärkeä, että se tulisi automaattisesti mukaan. Ja laitan puhelimen tosiaan äänettömälle lapsen päiväunien ja yön ajaksi.

Vierailija

joskus nyt sattuu olemaan sellaista tekemistä ettei kerta kaikkiaan pysty vastaamaan kännykkään! tai jos herkkäuninen muksu on vaikka päiväunilla ja kännykkä on äänettömällä, niin usein jää vastaamatta. Ap, tekstiviestit ja vastaaja ovat sitä varten, että voit jättää soittopyynnön...

Vierailija

ärsyttää koko kilisevä kännykkä. On melkein aina äänettömällä. Valkkaan aina kelle vastaan. En jaksa höpöttää puolta tuntia puhelimessa kuuntelemassa jonkun selostusta päivän tapahtumista kun hommia on kotona vaikka kuin. Miksi pitäisi vastata aina? Kerro!

Kännykkä on mua varten eikä mun tuttuja. Soitan ku haluan. Voithan laittaa viestin, jos on tärkeetä. Ne mä luen aina jossain vaiheessa päivää. Hittoako täällä valitat?

On mulla telkkarikin, mutten pidä sitä koko ajan päällä. Sähköpostinkin luen vaan sillon kun huvittaa, en monta kertaa päivässä.

Vierailija

Mulla on kotinumero, josta mut saa kiinni, kun olen kotona. Samaisen puhelimen vastaajaan voi jättää viestin, jos en ole kotona. Soitan viestin jättäneelle heti, kun ehdin. Töissä olen 8-9 tuntia päivittäin puhelimen tavoitettavissa. Sähköpostitsekin vastaan nopeasti. Miksi ihmeessä mun pitäisi vapaa-ajallakin olla joka hetki tavoitettavissa siltä varalta, että joku haluaa multa jotakin?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat