Osaako joku " Sydämen asiaan" koukkuun jäänyt kohtalotoveri auttaa???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itseltäni on nyt muutama (useampikin) jakso jäänyt väliin ja kauhuissani huomasin, että Mr Greengrass on hävinnyt! Siis mihin?? Samoin, kun jo jonkun aikaa olen pohtinut, mihin Jackie (sen Mike-poliisin vaimo) on joutunut.

Päivittäkää, päivittäkää!!!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

En muista mikä sen suomenkielinen nimi on, mutta jossain vaiheessa se tuli tv1:ltä lauantai-iltapäivisin. Olen katsonut varmaan alle viisi jaksoa ja Ginan ja Bellamyn olen sarjassa nähnyt omilla tutuilla roolinimillään. Onhan Heartbeatissäkin kyseisessä sairaalassa käyty mutta olen ymmärtänyt, että nimenomaan siinä ei Greengrassia enää nähdä vaan siinä sairaalasarjassa.

Minä olen lukenut, että Greengrass sai sydänkohtauksen.

Ja Nick Rowanin ratsupoliisiurasta Kanadassa on tehty ihan oma jaksonsakin joka kai on dvd:llä mutta tuskin tulee tv:stä. Eihän koko sarjassa ole kai edes mainittu Nickiä hänen lähtönsä jälkeen.

Ja Jason Durrista eli symppis Mikestä on kuulemma tullut brittinaisten suosikki sarjan myötä:)

Vierailija

Ei olis pitänyt käydä lukemassa noita nettisivuja.. :( Voih, ottaiskohan ne mut siihen sarjaan, vaikka Mikelle vaimoksi? :))

Kuka on pc Crane??

Vierailija

greengrass lähti intiaan sen siskonsa luokse...

ja luulenpa että Mikestä ja uudesta tohtorista taidetaan tehdä pari.

Harmillista kun Bellamysta ja Ginasta ei tullut paria :)

Meillä mies katsoi sitä ennen kun tuli viikonloppuisin ja ennen en voinut sietää. Nyt kun olen ollut kotona niin harvana aamuna jäänyt väliin.

Miehelle sitten kertoilen mitä on tapahtunut...

ei mitään myötäelämistä vaikka onkin vaan televisiosarja :)

Vierailija

Eli Claude Jeremiah Greengrass lähti Intiaan, niinkuin joku totesikin, mutta ei myynyt taloaan vaan jätti Alfred-koiran, punaisen kuormurinsa ja talonsa Daviden vastuulle.

Äkillinen poistuminen sarjasta johtui oikeasti näyttelijän sairastumisesta.

Vierailija

Just noita olen minäkin miettinyt kun tuntuu, että juuri ne tärkeät jaksot ovat jääneet väliin. Tulee usein nukahdettua päiväunille sarjan esitysaikaan ja harmittaa kun herään ja taas nään vain lopputekstit, mutta koukussa olen minäkin ja poika kans... Täytyy varmaan painua vällyjen alle jos huomenna olisin pirteenä 9ja 10 välillä. :-)

Vierailija

Voi eih! Tänään kyllä sai kuvan, että niillä menee ihan ok. Vai siis ok, jonkun katastrofaalisen eron jälkeen? :) Kun eikös Gina vastannut Philin kosintaan myöntävästi??

Vierailija

Nyyti-74: ihana poika!! Hih!

Jackie ja Mike OLI hyvä pari, harmi! Mullekin tulee aina mieleen Scrippsistä Onslow siitä Hyacinth " se lausutaan Buké" -sarjasta. Ihme sinänsä, että sarja toimii vaikka keskeiset ihmiset siinä vaihtuukin usein?!

P.S on mulla elämä...

Vierailija

koukussa ollaan tääläkin :)

aamun mukavimpia hetkiä, kun yleensä poju on hyvin syönyt,ehtii keittää kaffit ja kattoo tuo sarja...

Vierailija

Aika monta meitä " hurahtaneita" ! Kiitoksia myös ap:lle, muakin hämmensi hurmuri-Greengrassin äkillinen poistuminen. Meillä sarjaa seurataan tiiviisti, 5kk muksu yleensä on siihen aikaan aamupalalla tissillä ja meikkis saa kaikessa rauhassa toljottaa töllöä. Tarttee muuten tunnustaa, en ottanut viimeksi neuvola-aikaa klo 9.15 (kun oli varaa valita) jotta näkisin lempparisarjani!

Vierailija

Maggie lähti " isoon sairaalaan" töihin, ja muutti pois.

Muakin harmitti ihan kauheasti kun Jackie petti Miken sillai, ne naiset ne naiset... Mutta jospa tosiaan uusi suhde Mikellä olisi jo tulollaan.

Vierailija

on suomennettu Kyläsairaalaksi ja tosiaan siellä on toisinaan näitä Heartbeatin tyyppejä.

Täälläkin siis koukussa ollaan...

Meilläkin meni pitkän aikaa niin, että typy kävi aamu-unille klo 9 ja siinä välissä pystyi vähän hengähtämään (ja katsomaan sarjaa).Nyt meillä on leikkihetki olkkarin lattialla ja äiti vähän sivusilmällä katsoo telkkua... On kyllä vähän kauhunsekaiset fiilikset, kun ollaan siirrytty yksiin päikkäreihin ja jos haluaa ennen unia lähteä johonkin, niin silloin jää sydämen asialla näkemättä =(

Joskus (nyt) kun lukee tekstejään, niin alkaa kyllä mietityttää oman elämän sisältö - siis mikä?

T: MrsH

Vierailija

tuosta kotisivun osoitteesta. Kävinpäs minäkin lukemassa ja niinpä näyttää tapahtuvan yhtä ja toista yhdelle sun toiselle parille mikäli oikein suomeksi käänsin...

Vierailija

syödään meilläkin niin, että ehditään seuraamaan Sydämen asialla-sarjaa. Ihan koukussa. Olen anglofiili, ja tykkään katella Yorkshiren maisemia ja kuunnella ihanaa brittiaksenttia. Sarjan casting vaihtuu tosiaan usein, mutta oikeastaan ihan kiva niin, kunhan jotkut hahmot kuten Oscar Blaketon nyt vaan jäisivät... Meidänkin poika lopettaa leikkinsä aina kesken kun alkaa Hearbeat-tunnari ja hymyilee kuin Hangon keksi. On jo kauan ollut koukussa tunnariin hänkin...

Ja kiva oli lukea tuolta kotisivulta, että sarjaa riittää hamaan tulevaisuuteen!

Vierailija

Kyllä, alunperin jätti ne Davidille. Sitten sille tulikin rahatarve. Pisti mökin myyntiin. Muut olivatkin ihmeissään, koska oli tosiaan ne sille Davidille jättänyt. Se tyyppi joka nykyään on Davidin kanssa, siis hengailee :-). Se yritti myydä mökkiä Greengrassin puolesta... :D. Teki kaikkensa, ettei se mennyt myydyksi. Teki kepposia ostajille, jotka kaikkosivat kummasti :-).

Sen jälkeen osti itse sen ja sai rahat siltä autokorjaamo/hautausurakoitsijalta. Tai siis laittoi pantiksi sen liikkeen :-). Jotenkin näin sen muistan tapahtuneen.... En kait oo unta nähnyt :))))))))))))))))))

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat