ma en ymmarra et terve lapsi rokotetaan juuri jotain vesirokkoja, influenssia yms. vastaan ellei lapsi ole riskiryhmalainen. viela vahemman...

Vierailija

saa vastaan rokottamisen.

Kommentit (7)

Vierailija

Ensin olin minä viikon ihan toimintakyvyttömänä, hyvä kun vessaan pääsin täristen. Sitten sairastui mies oli myös viikon ihan kanttuvei. Nyt on lapset ja minä kotiäitinä, mies yrittäjä. Tällainen sairastelu saisi lastenhoidon ja miehen työasiat ihan kaaokseen, joten otamme rokotukset (siis minä ja mieheni, ei lapset) ja toivomme ettemme sairastu.

Vierailija

Olen lääkäri ja tutkin päivittäin n 20 potilasta, joista influenssan saapuessan aika moni tulee vastaanotolle juuri sen vuoksi. En tahdo tartuntaa, siksi otin rokotteen.

Vierailija

Lapseni on täysin perusterve, mutta lapsen isällä on MS ja mummolle on tehty elinsiirto. Jos voin vaan välttää lastani tartuttamassa läheisiä ihmisiä, niin hyvä niin. Itsekin otan rokotukset ihan samasta syystä.

Vierailija

Jos lapsi sairastuu vesirokkoon niin olen myös poissa töistä 10 - 14 päivää. Rahaa puhuu tässä asiassa. Influenssa rokotteen tarjosi työnantaja ja 68¿ vesirokkorokotteen maksoin itse. Laske ap paljonko sairaspäivät olisivat maksaneet minulle tai työnantajalle tai yhteiskunnalle?

Vierailija

Influenssa on pahimmillaan karmea tauti, ja nythän on suositeltu nimenomaan lasten rokottamista koska se saattaa olla osasuojana myöskin mahdolliseen lintuinfluenssaan.

Itse olen opettajana ja kaikki virukset mitä liikkeellä on, kulkee koulussa. En viitsisi turhaan olla sairaslomallakaan, jos sen voin välttää.

Vierailija

En vain ehtinyt, kun hän ehti saada tartunnan sisaren vyöruususta. Tiedän muutaman niin vakavan vesirokon jälkitaudin, että pelkäsin sitä omalle kohdalle, mutta onneksi ei tullut mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat