TYHMIÄ kysymyksiä...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Täällä kehtaa kysyä tyhmiä...

Kakkosen yritystä on jo niin kauan takana ja kun ei tuo ensimmäinenkään helpolla tullut, niin nyt on kysyttävä mieltä painamasta nämä hölmötkin kysymykset:

- haittaako se, jos käy yhdynnän jölkeen pesulla? Kun raskaaksi tulo tuntuu olevan vaikeaa, olisiko parempi olla ainakin jonkin aikaa aloillaan ja ilman suihkua? Olen tähän asti kyllä oviksen aikoihin yrittänyt makkoilla sängyssä aloillaan tyynyt pepun alla mutta välillä kaipaan tuota suihkua yhdynnän jälkeen...

- onko normaalia, että yhdynnän jälkeen siemennesteen valuu minusta pois - olenko jotenkin väärän mallinen vai voiko sisääni kuitenkin jäädä jotakin...?

Tällaista tyhmää miestiskelen-----

Kommentit (1)

Vierailija

No mä ainakin tulin raskaaksi vaikka suihkuttelin yhdyntöjen jälkeen itseni/alapään suihkussa. Joskin minäkin varmaan hetken aloillani ensin makaan miehen vieressä, nautiskelen mutta siis jonkin ajan kuluttua peseydyn.

Ja kyllä minustakin valuu siemennesteet pois. Loppupeleissähän sinne tarvitaan vain yksi simppanen perille pääsyä varten, joten eiköhän me kaikki olla " vääränmallisia" ton valumisen suhteen ;)

Se miksi sitte ei meinaa tärppää onkin eri juttu :(

Mulla on kaikki saanut helpolla alkunsa mutta nyt tämä 3. antoi odotuttaa jonkin aikaa. Itse kuitenkin koen epämiellyttäväksi jos en menisi pesulle yhdynnän jälkeen (siis jossakin vaiheessa). Ja enkä siis usko että raskautuminen olisi pesuista kiinni.

Toivotaan että sulla pian tärppäisi :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat