Ketään muuta joka ei anna vauvansa/lapsensa olla ilman vaippaa kodin kastumisen pelossa?

Vierailija

Vai olenko ainut niin laiska, että en viitsisi siivota sitten niitä vahinkoja?

Minulla on kaksi lasta ja kummankaan iho ei ole mitenkään kärsinyt siitä, että vaippa on aina päällä. Ilman vaippaa vauva on vain kylvyssä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Minun lapseni sai olla ilman vaippaa ja kyllä ne pienet pisut siivosi ihan mielelläänkin, kun siitä palkkioksi sai jättää vaipan kokonaan pois lapsen ollessa 1v3kk.

Jos sinun lapsesi ovat päiväkuivia 3v täytettyään ja käyttävät siihen asti päivässä vaikkapa vain 6 vaippaa, kertyy minulle säästöä sinuun verrattuna 0.19 euron vaipoilla yli 700 euroa.

Vierailija

kun koti haisee pissalle. Tottuuhan sitä siihen hajuunkin. Mistä sitten tiedätte jos salaa pissaa vaikka nurkkaan, kun itse et huomaa....sitten pyyhitään viikon päästä yöks!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mistä sitten tiedätte jos salaa pissaa vaikka nurkkaan

Kyllä sen huomaa (ja haistaakin) jos on jonnekin pissannut.

Vierailija

Miten pesette sohvat, runkopatjat ym jos taaperonne pissii minne sattuu. Matothan voi kyllä pestä, mutta en mä ainakaan joka päivä niitäkään viittis pestä. Ja ilman mattoja on kolkkoa ja rumaa....siksi meillä vaipat, niin kauan että osaa taidot käydä wc:ssä. Lisäksi ei olisi kivaa jos koti haisisi.....

Vierailija

matot pestään ku pestään, ne ei helposti ala haiseen pikkulapsen pissasta kun heti pyyhkii fairyluutulla, sohvat on nahkaa joten niihin ei imeydy ja voi kostealla pyyhkiä

T:2

Vierailija

meilläkin, kun vauva päästää joka paukun yhteydessä kivat ruikulit ympäriinsä. Hyvin on peppu pysynyt kunnossa, on käytetty niin tavallisia kuin kestovaippojakin.

Vierailija

vauvalle se äippäpakkauksen froteemuovi alle ja saa ilmakylpeä, taapero on ilman vaippaa koko ajan kotona vaikka ei ole täysin kuivaksi oppinut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat