Auttakee, MIE HALUUN TÄN ULOS!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitä teen.. väsymys on niin suuri.. odotan toista lasta ja viikot on 40+3 ja viime yönä tuli taas 4 tuntia säännöllisin väliajoin (5min) kipeitä supistuksia mutta ne ei koventunu tai edes tiheentynyt. Esikoinen heräs aamulla aikasheen, pitäis hoitaa jo toistakin vaikka ei ole edes syntynyt. Miten se risiiniöljy toimii? Siivous, seksi, sauna tai edes liikunta ei tunnu auttavan, tai siis supistuksia on ja paljon mutta mikä on kun ne ei riitä synnytykseen asti... ärsyttää niin pihkurasti. kaikki neuvot ja avut ois tosi tarpeen. KKIIIITTTOOOOSS!!!

Kommentit (7)

Vierailija

En kyllä suosittelisi ketään käyttämään kyseistä tököttiä! Viime vuonna kun itse olin täällä odotuspuolella viimeisilläni, niin eräs äiti kokeili tuota menetelmää. Kertoi illalla juoneensa pikku pullollisen (olikohan 150ml) ja odotteli vaikutusta...

Seuraavan kerran kuulimme hänestä vasta pitkän ajan päästä. Oli ollut tosi vaikea synnytys ja lapsi oli jouduttu viemään teholle synnytyksen rajuuden vuoksi. Imetys ei ollut ottanut tuulta alleen alun hankaluuksien tähden.

Jos mitkään perinteiset SSS-konstit eivät auta, niin vauva ei vaan ole vielä valmis tulemaan ulos yksiöstään. Silloin ehkä kannattaa vaan koittaa lievittää niitä supistuksia esim. lämpimällä suihkulla ja kaurapusseilla, että saisi yöllä edes vähän nukuttua. Eihän sinulla kuitenkaan ole enää pitkää aikaa odottaa:) Tiedän, että 1,5vkoa tuntuu tuossa vaiheessa pitkältä ajalta, mutta verrattuna tuohon 40 vkoon se on kuitenkin aika lyhyt aika;)

Itseltäni synnytys sitten viimeeksi käynnistettiin rv 41+6 ja se oli nopea, mutta turvallinen.

Vierailija

Oon kuullut siitä paljon hyvää ja positiivista.

Juuri tänään juttelin yhden tutunkanssa joka aina kantaa lapset 10+ viikkoa yli. oli käynyt vyöhyketerapiassa ja kuulemma nyt supistelee hyvin. viikkoja on hällä nyt 39. Ja Huomenna on kuulemma menossa uuestaan mikäli ei vauva synny nyt yöllä.

Vierailija

nyt suunnittelet tarkkaan jonkun menon tälle illalle ukon kanssa! katot vaikka jonkun leffan näytöksen minne tosissaan haluisit ja hommaat lapselle vahdin...

mulla ainaki kävi just niin, ku olin odottanut vuoden sitä nelosen ilotulitusta kun ollaan käyty siellä joka vuos. ni tottakai sen tytön piti just sinä päivänä syntyä :))

oli muuten vielä meidän hääpäiväkin kaiken lisäx :)

mee haravoimaan ulos jos et tosta innostunut

Vierailija

yksi ystäväni käytti. Joi sitä desin verran aamupäivällä ja iltapäivällä viideltä oli homma ohi. Sellanen mielikuva jäi että saattaa lähteä aika tulisesti tuon risiiniöljyn voimalla... Tai sitte vaan oli sattumaa, en tiedä, kun on ainut kuulemani kokemus.

Jäi kyllä kiinnostamaan et millanen kokemus edellisellä kirjottajalla oli.

Vierailija

että annat miehelle tänään luvan ottaa kaljat tai mennä kavereitten kans ulos.. johan alkaa tapahtua kun ei oo kuskia mailla halmeilla....? ;)

Kitty rv 37+5

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat