**TTT marraskuun turinoihin**

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moikka kaikille tutuille ja tuntemattomille - pitkästä aikaa. Oon tosiaan viettänyt hiljaiseloa, mutta olette kyllä olleet mielessäni. ;) Ilokseni huomasin, että plussanneitakin on tullut nyt syksyn aikana - onnittelut kaikille! ;)

Camelot: Vieläkin on vaan köysi kireällä tuolla parvekkeen kaiteessa kiskomassa sua o-puolelle! Siellä on myös muita köysiä, mutta en nyt osaa enää sanoa kenen kaikkien ne ovat. (oon merkinnyt sun köyden erikoisvärein) ;)

Oma mahassa koputtelee 32+5 viikkoinen asukki ja kova on tahti. Oon itse ollut sairaslomalla jo kuukauden ja olen myös tämän loput 2 viikkoa ennen äippälomaa. Kylki-/selkäsärky alkoi jo rv 20, mutta tiukasti sinnittelin töissä niin pitkään kun pystyin. Ei oo kivaa kun ei voi istua eikä kauaa olla pystyssäkään... maata vaan. No, mutta onneks masuasukilla tuntuu kaikki olevan hyvin, joten sen takia nämä kivut pystyy paremmin käsittelemäänkin. Ajattelin jättää koko kipulastin synnytyslaitokselle - jos ei jää, niin en takaa mitä teen!

Yritän vähän useammin seikkailla koneellakin - aina kun selkä antaa periksi tän hetkittäisen istumisen. ;) Nyt taas lepoon.

Voikaa hyvin ja säkillinen plussapalloja +++++++++++++

-pomppis

Kommentit (1)

Vierailija

Olipas mukava kuulla sinusta, olet ollut sinäkin minun mielessä useasti =)

Herttinen, onko tosiaankin jo noin paljon viikkoja täynnä? Uskomattoman nopeasti aika mennyt.

Meille ei mitään vauvarintamalla, huomenna olisi sitten aika perhesuunnitteluseuvolaan ja aletaan ihmettelemään meidän " lapsettomuutta" (hullulta tuntuu tuo sana, kun meillä kuitenkin tuo pojan viikari on)...Kohtahan tässä vuosi täyttyy ja mulla muutenkin ollut melkoisesti kaikenlaisia kipuja et mies patisti mua soittamaan tai uhkasi soittaa itse jos minä en sitä tee ;)

No, huomenna toivottavasti ollaan viisaampia =) Toivoa ei olla vielä menetetty että pidä vaan narut edelleenkin kiinni siellä partsisi kaiteella =D

Mutta olipas mukava kun kävit meitä moikkaamssa ja olen vieläkin niin ihmeissäni että tosissaanko noin pitkällä jo olet =)

Mukavaa ja nautinnollista loppuraskautta ja nauttikaahan toisistanne ennen kuin pikkuinen syntyy...Se on niin ihanaa aikaa kun se pieni nyytti tuhisee siinä vieressä <3 Ja se aika menee NIIN nopeasti...

Mukavaa talven odotusta,

halauksin,

Camelot

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat