Jouluihmisille...laulattaisko??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ensinnäkin, anteeksipyyntöni naapureille:) Laulettiin just lasten kanssa näitä joululauluja, mulle tuli tosi jännä olo. Aivan kuin ne lapsuuden joulut olis kerralla tulvahtaneet mieleen.

Tuli sellainen olo, että tunteekohan nykyajan lapset enää jouluja samalla tavalla tämän kaiken kiireen, hälinän ja joulustressin keskellä. Voihan se tietenkin olla, että lapsille joulu on yhä " rauhallista" , vaikka meille aikuisille se ei sitä ole.

Minulle ainakin tuli näitä laulaessa aivan ihana tunne ja jaksan taas hymyillä lapsille tämänkin päivän. Kokeilkaa tekin.

http://www.kaiku.com/finnxmastexts.html#Kuura

Kommentit (5)

Vierailija

ihanasta, mitä joulu minulle antoi. Mutta voihan se olla, että se vain tuntuu siltä. Mutta miksi nykyään ei tule enää edes ihania lastenohjelmia jouluaattona, vain jotain kauniita ja rohkeita uusintana:(

Vierailija

itseltä ja sitä elää jouluja enemmän lasten kautta. Mutta kyllä minä silti joulua vielä rakastan:)

Jotenkin vaan tuntuu siltä, että itselle ne joulut oli lumisempiakin kuin nykyään. Nyt pitää aina jännitää, että ehtiiköhän se pysyvä lumi tulla jouluksi.

Vierailija

Meilläkin 5-v tytölle pitää aina joskus laulaa se tonttulaulu tai lumiukkolaulu. Minä pidän kyllä eniten siitä ei itkeä saa, ei meluta saa...varsinkin jos menis vielä viesti perille.

Vierailija

En tosin IHAN vielä ole siirtynyt joululauluihin, pitäisköhän :-) Viimeistään Kauneimmat Joululaulut -lauleloiden jälkeen meillä raikaa joululaulut vähän liikaakin (minun toimestani..).

Minä luulen, että lapset nauttivat joulusta, vaikka se meistä aikuisista tuntuisikin toisenlaiselta. Olen huomannut itsestäni, että mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän " jouluntaika" haihtuu. Toivon kuitenkin, että lapsille se on yhä sellainen, kuin minullekin lapsena.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat