Mikä on NUVARING? Kertokaa kaikki siitä!!!!!!

Vierailija

Kommentit (12)

Vierailija

Minulle tuli oikeastaan kaikki mahdolliset haittavaikutukset. Ei sopinut. Hiivaa, iho-ongelmia, mielialan vaihteluita jne. Mies lopulta sanoi, että nyt justiin se rengas ulos ;) Ei jaksanut enää mun ailahtelvaisuutta.

Hyvin se pysyi sisässä synnyttäneellä, muuta hyvää siinä ei ollutkaan.

Vierailija

Mulla kyllä pysyi paikallaan siitä ei ollut ongelmaa. Minulle se ei kuitenkaan sopinut koska kuivatti niin paljon limakalvoja että kirveli pissatessa kuin olisi ollut kokoajan virtsatieinfektio. Lopetin käytön 3 kk jälkeen. toivoin kovasti että olisi sopinut, on tosi kätevä käytää.

Vierailija

Kuukautiset ovat tulleet sinä aikana, kun rengasta ei ole... Rengas on pysynyt hyvin paikallaan eikä mitään kutinaa tai limakalvojen kuivumista ole ollut eikä rengas ole tuntunut epämiellyttävälle (myöskään mieheni mielestä)!

Vierailija

mulle ainakin kerrottiin että vähemmän ja ei tule niitä huippuja ja laskuja niinkuin pillereissä. kun on kokoajan paikallaan niin erittää tasaisesti..

Vierailija

Ehkäisyrengas. Oli itselläni käytössä pari kuukautta muutama vuosi sitten. Synnyttäneelle en suosittelis, ainakin itselläni rengas ei tahtonut pysyä vessassakäydessä paikoillaan ja jouduin ottamaan siksi aikaa aina pois josta syystä kaiketi sain toistuvia hiivatulehduksia. Myös kuukautiset heittelivät koko käyttöajan, sen taukoviikon aikana ei tullutkaan tyhjennysvuotoa vaan vasta uuden renkaan asetuksen jälkeen jolloin oli tietty mahdoton ainakaan tamponia käyttää. Minusta hankala ja sisältää kuitenkin hormoneja yhtä paljon kuin e-pillerit.

Vierailija

ärsytti limakalvoja, ei pidemmän päälle kiva. ja saattoi lähteä rakastellessa jonkun kerran pois paikoiltaan ja sit olikin vaikee saada asettumaan. mut ei kauheen paha. ekan kierron oli hyvä.

Vierailija

ei hiivaa eikä kuivuutta. pysyi hyvin vaikka kaksi muksua tehty sitä kautta. ainut miinus että jäi munan ympärille monta kertaa hommissa..

Vierailija

joka aiheutti ainakin mulle hiivatulehduksia. Hiivatulehdusten hoitojen seurauksena alkoi raskaus, jonka ei siis pitänyt olla mahdollinen. En suosittele.

Vierailija

Ehkäisyrengas, joka laitetaan itse emättimeen. Hormonikoostumus aikalailla sama kuin yhdistelmäehkäisypillereissä. Pidetään kolme viikkoa ja sitten otetaan viikoksi pois, jonka aikana tulee kuukautiset. Voi olla muutenkin pois emättimestä jonkun aikaa ehkäisytehon laskematta esim yhdynnän aikana, jos tuntuu epämiellyttävältä. Ei siis ole estemenetelmä, eikä ehkäise sen vuoksi että on emättimeen asetettu vaan ehkäisee hormonivaikutuksen kautta. Helppo asettaa paikalleen, eikä tarvitse pelätä onko oikein paikoillaan. Hieman kalliimpi kuin tavalliset ehkäisypillerit. Haittavaikutuksia kuten ehkäsisypillereillä. Lisäksi jotkut saavat lisääntynyttä valkovuotoa jne. paikallisia sivuvaikutuksia.

Itselläni oli käytössä nelisen kuukautta ennen tätä raskautta. Olin tyytyväinen. Vaivaton tapa, ei tarvitse muistaa joka päivä. Ei kuitenkaan ole niin pitkäikäinen ja kallis investointi kuin kierukka esim jos lapsia suunnitteilla lähitulevaisuudessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat