Imetys loppuu.. vaavi 6kk, niisk :( APUA!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mikään ei tunnu auttavan. Kääntää itsensä rajusti pois tissiltä kun koitan antaa ja pullosta sitten ottaa kuitenkin NANia. Tissiä ei ota vaikka olisi kuinka nälissään muuta kuin öisin ja unitokkuroissa. Kaikkea olen yrittänyt.

Esikoinen oli ihan samanlainen ja ihan samaan aikaan. Voiko olla että mun fysiikka jotenki muuttaa maitoa tässä vaiheessa? Ajattelin myös että koska mulla on tosi inhottavat suihkutissit ollu koko ajan ja aina on ollu rintaraivareita luultavasti sen takia niin nyt kun poika on 6kk ymmärtää jo ettei olekaan pakko ottaa jos ei halua... Enpä tiedä. Tosi masentunut kuitenki olen. Mies koitti eilen illalla järkeillä ja lohduttaa mutta kyllä tää on taas kova paikka ku imetyshaluja ois. Tunnen oloni tosi hylätyksi... :(

Muuten poika iloinen ja tyytyväinen menijä. Syö pari pilttipurkillista soseita päiväs ja lisäksi vellit aamuisin ja puurot iltaisin. Nukkuu 1-2 syötöllä yön. Öisin sitten yritänki nauttia imetyksen läheisyydestä ku muulloin en voi.. Toivottavasti ei tarvi yöllä lämmitellä pulloja...

Onko muilla samoja kokemuksia puolen vuoden ikäisistä? Nyt ois kaikki tuki tarpeen...

Nanna

Kommentit (4)

Vierailija

Poika päätti n.6kk että rintamaito saa jäädä. Oli jo ennen sitä vähennellyt pikku hiljaa tissistä syöntiä ja sitten yksi aamu päätti että nyt saa riittää. Kiinteät ruoat meillä on alotettu jo 3kk kun maito oli jo sillon liian vähissä,joten päivisin imetys on ollut jo siitä asti enemmän ruokajuomaa.. :) Surullistahan tämä lasten kasvaminen on, mutta minkäs sille tekee.. :)

Paula ja leevi kohta 9kk

Vierailija

Onpa lohdullista, että ei olla yksin ongelmiemme kanssa, siis kukaan meistä. Meillä on imetys muutenkin ollut aina vähän väliä ongelmallista; ekat pari kuukautta se oli mulle tosi tuskallista, kun siitä selvittiin tuli kolmen kuukauden kriisi vauvalle ja vaati aikamoisia temppuja välillä saada rinnalle, sitten olikin ihana vaihe, kunnes iski eka korvatulehdus... nyt taas pari viikkoa oli tosi ihanaa ja helppoa (just sellasta mitä aina toitotetaan että imetys on maailman ihanin asia) ja kun alotettiin kiinteät pojan täyttäessä puoli vuotta 22.10. niin siitä sitten aukesi uudet ongelmat. Aluksi annoin neuvolan ohjeiden mukaisesti ensin perunaa ja sitten vasta yritin jonkin ajan päästä imettää, mutta se ei ollutkaan niin yksinkertaista; piti odottaa, että toinen on puoliunessa ennen kuin kelpasi. Nyt oon pitäny sellasta linjaa, että tarjoan sisukkaasti rintaa niin kauan, että se kelpaa ja sitten vasta päälle sosetta sen verran minkä menee. Oon ollu tosi hämmentynyt taas tästä uudesta vaiheesta ja masentunutkin. Haluaisin niin kovasti jatkaa imetystä vielä muutaman kuukauden. En tiedä mitä teen mahdollisesti väärin, vai kiusaako hampaat tai jotain, mut tosi stressaavaa tää kuitenkin on.

Jotenkin yritän vaan uskoa siihen, että tämä menisi ohi kun opitaan molemmat uusi rytmi näiden kiinteiden kanssa. Ja voi olla että mulla on vähän sama vika kun joku kirjoitti toisessa ketjussa, että tavan vuoksi tarjoan rintaa n. 3 tunnin välein vaikka nyt poika vois pärjätä pidemmänkin välin syömättä. Enpä tiiä.

Voimia meille kaikille!

Daffy ja poika s.22.4

Vierailija

Meillä viikon yli 6 kk poika ja imetys näyttää olevan loppumaisillaan pojan " itsenäistymisen" vuoksi. Maidontulo on hiipunut, kun imetyskertoja jää hiljalleen väliin. En olisi uskonut, että tämä saa mielen näinkin matalaksi. Tsemppiä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat