Ekassa ultrassa käyneet...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ajattelin aloittaa uuden pinon, kun edellinen on jo päässyt kovin pitkäksi. Kävimme siis tänään taas kuuntelemassa niitä sydän ääniä ja nyt on pakko uskoa, että hyvältä näyttää. Koko vastasi myös viikkoja ja laskettu aika pysyi ennellaan 20062006 :-)

Seuraava ultra on noin 3 viikon päästä, jollei tuhruvuoto pahene.

Edelleen väsyttää kovasti ja illat menee lepäillessä...

Mukavaa päivää kaikille ja kertokaahan kuulumisianne!

Kommentit (5)

Vierailija

Olen myös samaa mieltä, että syky ei välttämättä näy vielä noin aikaisin ja voihan myös olla niin, että pikkuinen on sellaisessa asennossa, että sykettä on vaikea havaita... ensi viikolla tilanne näyttää sitten mihin suuntaan tilanne on kehittynyt, mutta kuten sanoin älä menetä toivoasi .... Helpompi sanoa kuin tehdä vai mitä...

Mulla on neuvola varattu ja jopa yksityinen niskapoimu. Neuvola ja lääkäri kylläkin on vasta joulukuussa samoin se niskapoimu.

Nyt jännään päästäänkö istukkabiobsiaan vai meneekö vuotojen takia taas lapsivesipunktion odotteluun...

Koittakaahan jaksaa...

superväsynyt ja vähän huonovointinen tähti

Vierailija

Kauanodotettu eka ultra takana ja sykettä ei näkynyt. Ruskuaispussi, istukka ja sikiö löytyi. Sikiöstä ei löytynyt kuitenkaan sykettä. Viikkoja oli 6+2. ensiviikolle tehdään uusi ultra,jos ihme tapahtuisi. En usko yhtään ihmeeseen ja olen jo alkanut henkisesti varautua kaavintaan.

Onnittelut teille kaikille joilla syke on löytynyt.

Nauttikaahan odotuksesta.

t. ella

Vierailija

Hei Ella,

on aivan pakko nyt heti sinulle kirjoitella, kun oma tilanne on ollut vähän saman tyyppinen. Eli meilläkään ei vielä viikolla 6+3 näkynyt ultrassa sykettä. Siinä odotettiin sitten viikko (vai peräti kaksi) uutta ultraa, jossa sykkeet katsottiin. Ja sitten ne näkyivätkin.

Omien kokemusten kautta voi sanoa, että asennoiduin täysin samalla tavalla kuin sinä, eli olin aika down ja ajattelin jo että siinä meni tämäkin. Mutta oli aivan ihanaa, kun sykkeet sitten toisessa ultrassa kuuluivat. Lääkäri kyllä hyvin viestitti (siis tuossa ekassa ultrassa), että kaikki näyttäisi olevan muilta osin hyvin ja sykkeet eivät missään nimessä vielä tarvitse näkyä ja odotetaan rauhassa toiseen ultraan.

Mutta tosiaan toisessa ultrassa sykkeet näkyivät! Silti silloin oli vielä hieman skeptinen ja mietti, että onko kaikki tosiaan hyvin. Nyt on menossa viikko 15+4 ja kaikki näyttäisi olevan kohdallaan.

Eli vaikka vaikeaa on, pidä lippu korkealla, koska seuraavassa ultrassa pienokaisenne varmasti antaa voimakkaampia merkkejä itsestään sykkeensä näyttämällä. Pidämme täällä koko perhe teidän puolesta peukkuja pystyssä! Kaikki on varmasti parhain päin.

Vierailija

Heippa vaan Tähti ja Katti!

Oon ollut viime aikoina todella laiska kirjoittelemaan tänne. Väsymys on ihan käsin kosketeltavaa, iltaisin ei oikein jaksa mihinkään ryhtyä. Töissä taas kiirettä. No, joka tapauksessa, minä kävin ekassa ultrassa jo viikko sitten ja kaikki oli hyvin. Yksi sydän pomppi kiivaana ultran näytöllä ja tyypin koko vastas viikkoja. Tänään tuli 8 viikko täyteen. Meillähän vähän jännättiin, että olisko löytynyt kaksi alkioo, mutta kyllä siellä sit yksi vain oli. Täytyy sanoa, että ehkä jollain tavoin kyllä helpotti. Kaksosraskaus ehkä olisi pelottanut kaikista eniten.

Olo on muutoin juuri niin karsee, kun sen varmaan kuuluukin olla. Huono olo on 24h/vrk ja huonoa oloa pahentaa vielä väsymys. Iltaisin on pakko päästä punkkaan heti ysiltä, että jaksaa nousta aamulla puoli seitsemältä.

Hyviä vointeja vaan kaikille!

Joonia

Vierailija

Huomasin aloituksesi vasta kun olin ehtinyt kirjoittaa jo tuohon vanhaan ketjuun. Mutta laitanpas samat kuulumiset tännekin. Mielelläänhän tätä hehkuttaa vähän jokapaikkaan ; )

Eli kävin ekassa ultrassa eilen ja kaikki oli hyvin.

Pikkuruinen asukki oli kotiutunut oikeaan paikkaan ja oli kasvanut 15,3 mm:n pituiseksi. Sydänkin pompotteli vimmatusti.

Uä:n mukaan rv 8 olis täyttynyt eilen, mutta pas:n mukaanhan se täyttyy ylihuomenna eli perjantaina. LA uä:n mukaan olis 14.6.

Huomenna ajattelin varata ekan neuvolan.

Ootko Tähti jo varannut tai käynyt neuvolassa?

Väsymystä täälläkin ilmassa aikalailla. Päivällä esikoisen kanssa kunnon päikkärit ja ilta sohvalla torkkuen. Töissä pakko pysytellä hereillä...

Terkuin väsynyt, mutta niiiiin onnellinen katti rv 7+5

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat