Suonikohjuista asiaa! (Etenkin raskaana oleville)

Vierailija

Itse olen piakkoin puolivälissä rakauttani. Odotan neljättä lastamme.

kolmannessa raskaudessa tuli suonikohjuja, niin pahoja ja välillä todella kipeitä että ne kuvattiin. Ei ollut laskimoissa..

Ihan loppupuolella niitä nousi ihan häppäreihin saakka... =(

Nyt itselläni 0n ogelmana se, että jo kolmisen viikkoa sitten niitä kohjuja nousi jo häppäreihin saakka...

Ne on tosi kipeät ja hankaa kävellessä.. Kohjuja ei ole kuin oikealla puolella.... Nilkasta ylös asti..

Onko mulla kohtalotoveria? Oletteko keksineet/saaneet apua vai onko ongelma ratkennut vasta synnytykseen?

Tekisi mieli kävellä ja useimmin rakastellakkin, mutta kyllä tuo haittaa aika paljon elämistä/olemista...

surullinen pallomasu

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla oli kanssa häppäreissä ja voi hitto miten kipeät olikin.Pari päivää jouduin olee saikullakin kun en töissä voinut istua.Ja seksistä ei voinut puhuakaan.

Hain lidlistä sellaisen euron maksavan magnesium poretablettituupin ja se helpotti kummasti.Nykyään jo lapset saaneena käytän sitä vieläkin.Joskus huomaa kun ollut kauemmin ilman sitä että heti palaa kipu.SUOsittelen magnesiumia!

Vierailija

Monessa ruokakaupassakin on magnesiumia myynnissä ja se auttaa myös niihin ihaniin suonenvetoihin ja kramppeihin.Apteekissakin on jotain mut en muista nimeä ja on vähän kalliimpikin,mutta mitä sitä ei suostuisi maksamaan jos se auttaa=)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat