Harmittaa, kun meidän perheessä minä aina valokuvaan, niin minusta

Vierailija

ei ole oikein mitään kuvia!

Olen tästä muutamaan kertaan sanonut puolisolleni, mutta hän ei vain ymmärrä. Olisi ollut kiva, jos minusta olisi ollut kuvia raskaana ollessani, niin voisi näin jälkikäteen katsetta. Ja nyt yritin etsiä kuvaa, jossa minä olisin vauvamme kanssa, mutta eipä vain löytynyt! Vain pari kauheaa kuvaa synnytyssalista.

Harmittaa!

Meillä minä olen aina kameran kanssa häärimässä. Jos puolisoni vastuulle jättäisi kuvailun, ei olisi varmaan montaakaan kuvaa albumissa. Tämä ihan oikeasti loukkaa minua. Ok, en ehkä ole mitenkään kuvauksellinen ihminen, mutta olisi kiva, että olisi edes JOTAIN todistusaineistoa lapsen vauva-ajasta ja vastaavista.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Joku joskus sanoi, että otetut kuvat ovat merkki siitä, että joku on sinua todella rakastanut. No, mieheltäni en tämän mukaan rakkautta saa. Itse joudun häärimään kameran takana. Tuloksista saakin sitten nauttua mies. Kuvagalleriamme näyttää siltä, että lapsellani on rakastava ja uskomattoman hellä isä. Äitiä ei lainkaan. Snif!

Vierailija

saa kuvia jalustalla. Rajaa vaikka sohvan tai muun selkeän alueen. Ei ongelmaa. Ihan lähikuvia on tietysti vaikea ottaa. Ollaan me otettu koko perheestäkin tällainen kuva.

On se tärkeää mitä jälkipolville jää.

Vierailija

ap:llä sentään on sen verran fiksu mies, että TUNNUSTI virheensä ja lupasi parantaa tapojaan. Mun avoukko ei tuollaista edes myönnä, vaikka " todistusaineistoa" on vaikka millä mitalla; liuta kuvia, joissa äiti loistaa poissaolollaan (on ollut kameran takana kuvanottohetkellä).

Mutta kaikkein eniten mua riepoo, ettei minua äitiä näy ihanan poikani RISTIÄISKUVISSA ollenkaan vauva sylissä, ei yhdessäkään! Ukkoni vaan hölmönä omi poikaamme ristiäisissä ja kulki poika sylissä ympäriinsä, eikä mielessäkään käynyt, että olisi antanut vauvan edes hetkeksi myös äitinsä syliin... Ukon sukulaisetkin innoissaan napsivat kuvia ukosta ja vauvastamme ja joka kuvassa minä seison vieressä tosi NOLON näköisenä kädet puuskassa...

Olin liian kiltti vielä silloin, en kehdannut alkaa puoliväkisin raastamaan vauvaa ukoltani siinä vieraiden keskellä. Todellisuus olikin sitten toista, ristiäisissäkin imetin poikaa 2 tunnin välein ja muutenkin se olin minä, joka kannoin poikaamme melkein vuorokaudet läpeensä selkä tosi kipeänä (rauhoittui vain kanniskellessa)...

Onkohan täällä kellään samantyyppisiä ristiäiskuvia, joissa äiti seisoskelee TYHJIN KÄSIN, kun isukki keekilee vieressä ylpeän näköisenä vauva sylissä? Veikkaanpa, ettei kellään muulla tuollaista taukkia ole miehenä...

Vierailija

meillä kans ukko ei kuvaa koskaan, kaikissa juhlissa muut on kuvissa minä kameran takana. eipä mamma näy lasten kanssa ei näy....

nyt olen ottanut tavaksi säännöllisin ajoin ja pyydän otappa nyt vauvasta ja minusta kuva!!digi.kamera on helpottanut, saan lähikuvia vauvasta ja itsestäni otettua ihan itse!!!

miehet on siis edelleen pönttöjä ja itsekkäitä!

Vierailija

todennäköisesti luulevat että äitiä edes perheessä ollutkaan.

Mkies ei ota kuvaa kuin pakottamalla ja useimmat synttärit ja Joulut on mennet niin että jälkeenpäin huomaan että kuvissa näkyy koko muu suku paitsi minä!

Vierailija

Aina kun urputan tästä puolisolleni, hän sanoo, että ottaa nyt sitten jonkun kuvan. Minä vain en koskaan onnistu sellaisissa tekemällä tehdyissä kuvissa.

Vierailija

Onneksi on muitaki.Oisin voinut kirjoittaa melkein kaikki edelliset,joten en toista samaa.Käsken mieheni lukea ketjun,jospa hoksais asian.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat