Miulla niin hyva mieli. Mies kehui miten hanesta olen oikein puhjennut kukkaan sen jalkeen, kun tulin aidiksi. En ole enaa kaunis vaan suor...

Vierailija

Kommentit (7)

Vierailija

Ihana kuulla että tollastakin voi oikeasti tapahtua, antaa toivoa toivottomalle. Muistathan kehua myös miestäsi.

Mulla on paha olo, näin aamulla ukon puhelimen uuden taustakuvan, timmiperse johon kulli uppoaa. Mun perse sitä EI kiinnosta mutta perseet yleensä näköjään kuitenkin. Itkettää.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ihana kuulla että tollastakin voi oikeasti tapahtua, antaa toivoa toivottomalle. Muistathan kehua myös miestäsi.

Mulla on paha olo, näin aamulla ukon puhelimen uuden taustakuvan, timmiperse johon kulli uppoaa. Mun perse sitä EI kiinnosta mutta perseet yleensä näköjään kuitenkin. Itkettää.

Eiköhän toi taustakuva ja asenne sua kohtaan kerro kaiken sun ukon kiinnostuksesta sua kohtaan. Paiskaa ovi kiinni sen nenän edestä ja nosta kytkintä. Elämä odottaa, sisko.

Vierailija

kiinnostaa sitä luonnostaan muidenkin etenkin timmit perseet. turha vetää hernettä nenuun ja pistää miestä vaihtoon, samaa se on kaikkien muidenkin kanssa. ja turha yrittää kiistää, ukkonne ei oo vaa viel jääny siitä kiinni. koskee myös uskiksia. perse/tissit/reva kiehtoo, kunhan naisella on pulssi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat