Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/60

MITEN SAA NAAMASTA NÄMÄ H*LEV**IN FINNIT POIS? Enkä todellakaan ole mikään teini!!!!!

[quote author="Vierailija" time="23.11.2005 klo 13:09"]

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/60

Ala syömään omega3 -rasvahappoja.

Multa hävisi kuukaudessa.

[quote author="Vierailija" time="23.11.2005 klo 13:10"]

Multa hävisi kuukaudessa.

[/quote]
0 0
1/60

Mä pesen, laitan naamioita, rasvaan, pesen, huolla, putsaan. Ja ei ne vaan lähe!!! T. ap

[quote author="Vierailija" time="23.11.2005 klo 13:11"]

[/quote]
0 0
1/60

Mistä niitä omega-tabletteja saa?? Onko siinä jotain tiettyä vitamiinia

[quote author="Vierailija" time="23.11.2005 klo 13:13"]

[/quote]
1 0
1/60

Mulla tuli nyt 24-vuotiaana pahemmin finnejä kuin koskaan

teini-iässä. Kanssa kokeilin kaikkia mahdollisisa naamioita, finnikyniä yms aineita ja runsasta vedenjuontia ja säännöllistä pesua, mutta vasta Diane Nova-pillerikuuri auttoi..

Niissä iho paranee yleensä 3-4kk aikana, mutta mulla tuli jo ekan kk:n aikana parempaan kuntoon iho.

[quote author="Vierailija" time="23.11.2005 klo 13:14"]

teini-iässä. Kanssa kokeilin kaikkia mahdollisisa naamioita, finnikyniä yms aineita ja runsasta vedenjuontia ja säännöllistä pesua, mutta vasta Diane Nova-pillerikuuri auttoi..

Niissä iho paranee yleensä 3-4kk aikana, mutta mulla tuli jo ekan kk:n aikana parempaan kuntoon iho.

[/quote]
0 0
1/60

Hyvät rasvat ruokavaliossa vaikuttavat siis myös ihon ja hiusten kuntoon.

[/quote]
0 0
1/60

Minulle tuli finnejä kun hoidin ihoa väärin

Käytin Garnierin puhdistusainetta sellaisesta sinisestä tuubista ja geeli-voidetta. Mulla naama kukki kokoajan ja olin tosi kauhean läikikkään näköinen. Nyt käytän puhdistusmaitoa (niin vanhanaikaiselta kuin kuullostaakin) ja pyyhin sen pois kasvovedellä (kosmetologi kielsi käyttämästä vettä aamuin illoin, ainoastaan suihkussa, jokailta, huuhtelen kasvot myös vedellä) ja lopuksi käytän ihotyypilleni sopivaa kuivan ihon kosteusvoidetta.

Minulla on pintakuivaiho ja näillä ohjeilla sain ihon tosi hyvään kuntoon ja kauniikis. Suosittelen. Finnejä ei enää tule.

Käytin Garnierin puhdistusainetta sellaisesta sinisestä tuubista ja geeli-voidetta. Mulla naama kukki kokoajan ja olin tosi kauhean läikikkään näköinen. Nyt käytän puhdistusmaitoa (niin vanhanaikaiselta kuin kuullostaakin) ja pyyhin sen pois kasvovedellä (kosmetologi kielsi käyttämästä vettä aamuin illoin, ainoastaan suihkussa, jokailta, huuhtelen kasvot myös vedellä) ja lopuksi käytän ihotyypilleni sopivaa kuivan ihon kosteusvoidetta.

Minulla on pintakuivaiho ja näillä ohjeilla sain ihon tosi hyvään kuntoon ja kauniikis. Suosittelen. Finnejä ei enää tule.

[/quote]
0 0
1/60

auttaisko jos

joisit enemmän vettä, ettei kuona pukkaa ihosta läpi....

[quote author="Vierailija" time="23.11.2005 klo 13:15"]

joisit enemmän vettä, ettei kuona pukkaa ihosta läpi....

[/quote]
1 0
1/60

.

Omega3 eli kalaöljytabletteja saa luontaistuotekaupoista, apteekeista ja isoimmista marketeista. Just ostin Anttila kodin1:stä Reformin valmistamia kapseleita. Ovat suht edullisia verrattuina apteekin hintoihin, ja sisältävät silti hyvän määrän ainetta, eli yhdenkin kapselin päiväannos riittää. Reformin kapseleissa ei ole mitään vitamiineja, mutta kai niitä yhdistelmävalmisteitakin on.

[quote author="Vierailija" time="23.11.2005 klo 13:17"]

Omega3 eli kalaöljytabletteja saa luontaistuotekaupoista, apteekeista ja isoimmista marketeista. Just ostin Anttila kodin1:stä Reformin valmistamia kapseleita. Ovat suht edullisia verrattuina apteekin hintoihin, ja sisältävät silti hyvän määrän ainetta, eli yhdenkin kapselin päiväannos riittää. Reformin kapseleissa ei ole mitään vitamiineja, mutta kai niitä yhdistelmävalmisteitakin on.

[/quote]
0 0
1/60

Kuullostaa siltä että hoidat ihoasi ihan liikaa

[quote author="Vierailija" time="23.11.2005 klo 13:17"]

[/quote]
0 0