Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/13

Furby -lelu. Onko niita suomenkielisina? Lapseni toivoo vain ja ainoastaan sellaista joululahjaksi, kaupassa oli mulle isohammastys, kun tama Furby puhuikin vain englantia.

Kävin tosin vain City Marketissa ja siellä lelun hinta oli edullisempi kuin Lelukirjan suositushinta 85e. Cittarissa oli 49e.

Johtuisko siitä halvempi hinta, että kun puhuu englantia.

Mutta tietääkö joku, onko sitä Furby´ä ylipäätään suomenkielisenä???

Missään mainoksessa ei meinaan käy ilmi, että se puhuisi jotain muuta kieltä kuin suomea. Mainoksessa todellakin annetaan ymmärtää, että se puhuu suomea.

[quote author="Vierailija" time="30.11.2005 klo 12:37"]

Kävin tosin vain City Marketissa ja siellä lelun hinta oli edullisempi kuin Lelukirjan suositushinta 85e. Cittarissa oli 49e.

Johtuisko siitä halvempi hinta, että kun puhuu englantia.

Mutta tietääkö joku, onko sitä Furby´ä ylipäätään suomenkielisenä???

Missään mainoksessa ei meinaan käy ilmi, että se puhuisi jotain muuta kieltä kuin suomea. Mainoksessa todellakin annetaan ymmärtää, että se puhuu suomea.

[/quote]
3 2
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/13

eikö kukaan tietäs. maahantuojakaan ei vastaa meileihini...

[quote author="Vierailija" time="30.11.2005 klo 12:46"]

[/quote]
0 2
1/13

Eikö kenenkään muun lapsi toivo Furbyä ja eikö kukaan ole tosiaankaan vielä tutustunut kyseiseen ötökkään?

[quote author="Vierailija" time="30.11.2005 klo 14:25"]

[/quote]
0 1
1/13

Niitä saa vain englanninkielisinä.

Kovin laaja sanavarasto ei ole.Furbyt eivät kestä kovaa käyttöä,siis hakkaamista ja heittelyä.Minkäikäiselle olet ostamassa?

[quote author="Vierailija" time="30.11.2005 klo 15:04"]

Kovin laaja sanavarasto ei ole.Furbyt eivät kestä kovaa käyttöä,siis hakkaamista ja heittelyä.Minkäikäiselle olet ostamassa?

[/quote]
0 1
1/13

Kääk, 4-vuotias, villi ja kova heittelemään, on tämä lapseni joka lelua toivoo!!!!

Voi pee....

pitäsköhän muuten ihan piruuttaan ilmoittaa kuluttaja-asiamiehelle yms. Koska mainoksesta todellakin saa käsityksen, että lintu puhuu suomea

" iloinen pikku höpöttäjä, ymmärtää sinua jne"

ap.

[quote author="Vierailija" time="30.11.2005 klo 15:08"]

Voi pee....

pitäsköhän muuten ihan piruuttaan ilmoittaa kuluttaja-asiamiehelle yms. Koska mainoksesta todellakin saa käsityksen, että lintu puhuu suomea

" iloinen pikku höpöttäjä, ymmärtää sinua jne"

ap.

[/quote]
0 1
1/13

Olen ymmärtänyt että ne aluksi puhuvat erikieltä mutta oppivat siyten suomea.mitä enemmän niille ouhuu sitä enemmän oppivat.

[quote author="Vierailija" time="30.11.2005 klo 15:10"]

[/quote]
2 1
8/13

furbyn kieli

furby on tehty englannissa niitä on vauvoja ja keski vauvoja on isojakin

[quote author="Vierailija" time="14.05.2010 klo 14:56"]

furby on tehty englannissa niitä on vauvoja ja keski vauvoja on isojakin

[/quote]
0 1
10/13

hei ei nee puhu suomea

eli näissä furbyissä on se vika että minä kerään niitä on jokaista lajia furbya shelbyä funky furbyä baby furbyä furby babiessia ja niitä sun muita jos haluutte kuulla furbish kieltä sanon ay ay lee koo on kuunnella koh koh on heippa doo? on mitä niin siihen sivulle voi tehdä tyypin furby island . fissä ne puhuvat vain englantia.

[quote author="Vierailija" time="01.01.2011 klo 15:34"]

eli näissä furbyissä on se vika että minä kerään niitä on jokaista lajia furbya shelbyä funky furbyä baby furbyä furby babiessia ja niitä sun muita jos haluutte kuulla furbish kieltä sanon ay ay lee koo on kuunnella koh koh on heippa doo? on mitä niin siihen sivulle voi tehdä tyypin furby island . fissä ne puhuvat vain englantia.

[/quote]
1 0
11/13

mun furby sanoo vaan yhen sanan ja se on ei
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 15:39"]mun furby sanoo vaan yhen sanan ja se on ei[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä