5 kg pois, miten olette sen tehneet, ja kuinka pitkään meni?

Vierailija

Olen 165 cm ja 61 kg tällä hetkellä. Onnistuisikohan tuo kuukaudessa? Tykkään kyllä syödä terveellisesti, mutta retkahdan myös helposti. Suosittele jotain laihista! Ostin olet mitä syöt-kirjan, joten aloittelen nyt sillä...

Kommentit (3)

Vierailija

Tuntuu tosi vaikealta nyt pudottaa tuo muutama kilo. On ihan kuin olisin jämähtänyt tähän painoon. Olen siis muutaman kerran jo aloittanut laihiksen, mutta tosi tiukassa ne kilot on. Pitäis varmaan alkaa tosissaan liikkumaan.

Minäkin syön paljon herkkuja. Keksejä ja karkkia iltaisin jne. Muuten kyllä aina valitsen sen terveellisen vaihtoehdon, koska tiedän aika paljon terveellisestä ruokavaliosta. En vain tiedä miten saisin laihiksen alkuun tuloksilla, viime kerralla kun laihdutin kolme viikkoa, niin vaivainen kilo lähti, ja motivaatio laski sukkiin ihan heti. Pitäisi vain olla kärsivällinen, kai.

Mutta mutta... tässä nyt vesimelonia mutustelen, ja suunnittelen uutta rysäystä. Tsemppiä sullekin kolmonen. :) t. ap

Vierailija

löysin kohtalotoverin.

Mulla pituutta 168 ja paino 61-62kg. Välillä saattaa ilta paino nousta tuonne 63.

Haluaisin kovasti olla vielä saman painoinen ja yhtä hoikan näköinen kun muutama vuosi sitten, eli jotain 56kg.:) Olen toki hoikka nytkin. JA ihan tyytyväinen itseeni.

Syön terveellisesti ja liikun, mutta noita retkahteluja tulee. Kuten esim tänää. Itse en olisi ostanu mitää herkkuja etes mutta mies tietää että koitan laihuttaa, niinpä myös koittaa pitää huolen etten laihdu.=D

tänään toi kaupasta sipseja ja mun lempikarkkeja, grillattavaa yms. Paino mulla ei kuitenkaan onneks nouse, pystyn ihan kohtuudella syömää noita herkkuja. Mut jos en säännöllisin väliajoin noita söisi niin varmaan saisin nuo 5kg pois.

Ny nurmikkoa leikkaamaan, tuhlaamaan siis noita turhia kaloreita. Eiköhän me vaan puoteta se 5kg ny kesän aikana? Onnea sulle!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat