tunteeko kukaan NARSISTISTA ihmistä oikeesti?

Vierailija

musta alkaa tuntua että toi mun mies ja sen hommelit alkaa hiipumaan oikeasti sen puolelle. Luin just netistä kyseisestä "sairaudesta" ja on paljon asioita meidän isukissa samoja.

tunteeko kukaan oikeasti ihmistä joka on narsisti?? miten käytäntö sujuu?

mä alan meinaan olla aika puhki loppu tähän tyyppiin 4v nyt sitä kattonu ja 2 lasta vääntäny. Kärsitään kaikki,

Kommentit (13)

Vierailija

Yksi on mieheni ja toinen ystäväni mies.

Moni voi puhua hullusta miehestään joka saattaa näyttääkin siltä mutta sellaisen kanssa voi puhua, elää ja jopa erota.

Mutta tämän kaltaiset oikeat hullut hurmaavat kaikki muut, näyttävät fiksuilta, puhuvat pyörryksiin mutta kun olet jo sen pauloissa ei enää kehuta, olet ihan paska, teit mitä hyvänsä etenkin jos hän sinusta hyötyy niin käyttää niin kauan sinua, sit voi heittää mäkeen ja etsiä seuraavan uhrin.

Ketään ne ei rakasta, meillä ei edes sano rakastavansa, mutta joku voi niin väittää.

Sen on oikeasti sairaus niiden päässä eikä ole parannettavissa.

Eroaminen olisi viisasta, itse jo yritin, myin talon yms mutta puhui itsensä taas mukaan...

Voimia sinulle.

Moni voi antaa neuvoja että eroa ja tee niin tai näin mutta nuo saattaa olla oikeasti vaarallisia!! Sinua ei ymmärrä kuin saman kokeneet

Vierailija

Kun narsisti paljastaa oikean värinsä, on tavallisesti aivan liian myöhäistä. Hänen uhrinsa eivät kykene jättämään häntä. He turhautuvat omaan avuttomuuteensa ja vihaavat itseään, koska he eivät pystyneet näkemään narsistin läpi aikaisemmin.

Mutta narsisti lähettää hienovaraisia, lähes huomaamattomia signaaleita ("esiintymisoireita") jo aivan ensimmäisen satunnaisen tapaamisen aikana.

Vierailija

olen kaksi vkoa sitten lopullisesti muuttanut erilleni narsistimiehestäni. niin helppo on sanoa ulkopuolelta että lähde ja nopeesti. mutta kun siinä elää niin se on kuin myrkkyhämähäkin seitissä riippuis.

kukaan ei ole koskaan sanonut minusta niin kauniita sanoja kuin hän. eikä kukaan ole koskaan tehnyt niin suuria loukkauksia kuin hän. ja uskokaa tai älkää, ikävä on hirveän kova.

Vierailija

ja kun mies on vielä kovinkin diplomaattisella alalla ( ja hyvästä ylä luokkaisesta perheestä) , osaa täydelllisesti mielistellä muita ja esittää jotain ihan muuta. Onneksi viime aikoina mun ystävät ovat itse ottaneet asian puheeksi, on kuulemma heillekin joskus ollut kummallinen. en tiedä, katson vielä tämän kesän ja seurailen tilannetta, nyt kun jotenkin olen saanut itseäni niskasta kiinni ja lopettanut alistumisen, niin kauheaa kielenkäyttöän 2 pienen lapsen äiti tuskin joutuu monessa perheessä kuuntelemaan kuin meillä.

raskasta on, esikoinen alkaa jo tajuta mitä tapahtuu ja toistelee isänsä sanoja: äitisi on katuhuora etc.. Ei kiva ei.

Vierailija

Ei pahimmasta päästä, mutta selvä narsku kuitenkin. Ei harrasta läheistensä nujertamista, mutta kaikkia muita narsistin tapoja kyllä. Tai no, läheisetkin (=perhe) toimii egonkohottajina. Tärkeintä on saada briljeerata ulospäin menestyvällä perheellä ja tietysti perheen sisällä esittää supermammaa niin kauan kuin kaikki menee oman tahdon mukaan. Ja yleensä menee, koska meistä ei kukaan jaksa alkaa tappelemaan hänen kanssaan vaan myötäillään sujuvasti.

Vierailija

on narsisti ja alkoholisoitunut vuosien myötä. Erosta on nyt kuusi vuotta ja huoltajuusoikeudenkäynti on vielä kesken... Muuttui vuosien varrella myös väkivaltaisksi ja pahoinpiteli siskoni lopulta pahasti. Sisko kertoi sen jälkeen että oli jo vuoden tiennyt että koska tahansa voi tapahtua mitä tahansa, väkivaltaisuus alkoi ensin sanallisena uhkailuna, tönimisinä ja esim. ranteesta/käsivarresta kiinni pitämisinä. Nykyisin uhkailee siskoa asianajajansa kautta, lasten opettajia, tekee rikosilmoituksia... Jos elät narsistin kanssa neuvoisin alkaa harkitsemaan eroa. Narsismista ei parannu ja läheisten elämä muuttuu pikku hiljaa sietämättömäksi, narsisti kun ei tunne empatiaa.

Vierailija

olen viime aikoina huomannut, en tiedä olenko enemmän alkanut kiinnittää huomiota myös. Että ei vain kotona, vaan jokapaikassa, myös työssään kaikki muut ovat aina persiistä, jos hän on tehny virheen ja häntä toruttu on se toruja väärässä ja hän kiukkuna raivoaa ja muutenkin ystäväpiirissä aina muiden vika kaikki. Ei koskaan myönnä olevansa itsekin erehtyväinen. Plus tekee semmoisia asioita, siis antaa itselleen vapauden ja oikeuden että jos Minä niin tekisin olisi helvetti valloillaan. sitten jos vähänkin kritisoin, ihan mistä vain, vaikka siitä että taas kaikki vaatteet ja tavarat keskellä lattiaa hänen jäljiltä, Ei pysty ottamaan minkäänlaista kritiikkiä vastaan. Nousee hirvee helvetti ja saan ihna mega haukut, pahimmassa tapauksessa nyrkkiäkin. En ole viitsinyt kautta jaksanut edes sanoa enää mistään ( siis ei tee yhtään mitään kotona, 40v mies eikä tiedä miten pölynimuri toimii kun kaikki on aina tehty hänen puolestaan ). Kiltisti kaiken siivoan ja korjaan ja yritän olla kiva ettei taas nouse super raivo maailmansota. Lapsetkin alkaneet aristella kun pelkäävät että suuttuu.

sitten kun on hyvällä tuulella ei krapulassa ( juo myös aika paljon kun on työnsäkin puolesta iltamenoja ) eikä väsynyt, on todella mukava ja kiva ihana ihminen. Näitä päiviä vaan nykyään todella vähän.

En tiedä onko Narsismia vai mitä mutta hirveän raskasta meille kaikille.

Vierailija

on pahimman luokan narsisti. Monta vuotta olen yrittänyt saada äitiäni irti hänestä,mutta aina vaan mies puhuu itsensä takaisin. Pelkään äitini puolesta,mutta enää voin tehdä? :(

-H-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat