Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>

Nyt panettais..

Mä oon ollut nyt reilun puoli vuotta yh ja kertaakaan en ole miestä tänä aikana saanut. Nyt alkaa tuntua siltä, että tarttis jo jotain muutakin kuin omaa kättä. Mutta mistä pirusta sitä löytäis turvallista ja mukavaa seuraa? Mä kun en nyt kaipais mitään vakavaa, vaan lähinnä sellaista fuckbuddy -tyylistä juttua. Miestä, joka olisi puhelinsoiton päässä. Ei täältä löytyis? :) Onko kukaan muu nainen samassa tilanteessa? Mistä helpotusta?!

[quote author="Vierailija" time="21.12.2005 klo 21:27"]

Mä oon ollut nyt reilun puoli vuotta yh ja kertaakaan en ole miestä tänä aikana saanut. Nyt alkaa tuntua siltä, että tarttis jo jotain muutakin kuin omaa kättä. Mutta mistä pirusta sitä löytäis turvallista ja mukavaa seuraa? Mä kun en nyt kaipais mitään vakavaa, vaan lähinnä sellaista fuckbuddy -tyylistä juttua. Miestä, joka olisi puhelinsoiton päässä. Ei täältä löytyis? :) Onko kukaan muu nainen samassa tilanteessa? Mistä helpotusta?!

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
Viestejä sivulla

Ei täs nyt mitkään dildot auta..

Enkä mä nyt tässä ala kertoilemaan, mistä päin oon, ettei kukaan vaan tunnistais.. :)

[quote author="Vierailija" time="21.12.2005 klo 21:35"]

Enkä mä nyt tässä ala kertoilemaan, mistä päin oon, ettei kukaan vaan tunnistais.. :)

[/quote]
0 0

No, kiva kun edes joku haluaisi tulla.. :) Sekin jo piristää..

Mutta ei vielä tuo helpotusta tähän oloon.. Eikö kenelläkään olisi vinkkejä?

[quote author="Vierailija" time="21.12.2005 klo 21:57"]

Mutta ei vielä tuo helpotusta tähän oloon.. Eikö kenelläkään olisi vinkkejä?

[/quote]
0 0

no mene jonnekin chattiin juttelemaan

tai laita deitti-ilmoitus. saat varmasti vastauksia.. ;)

[quote author="Vierailija" time="21.12.2005 klo 22:05"]

tai laita deitti-ilmoitus. saat varmasti vastauksia.. ;)

[/quote]
0 0

laita ilmoitus

johonkin netin deittipalstalle, että yh nainen hakee pelkkää seksiseuraa. Saat varmasti n. 100 vastausta ja sitten koitat jaksaa selata ne läpi ja valita parhaat päältä kenelle vastaat takaisin. Mutta muista että älä missään nimessä usko kaikkea mitä ne miehet kirjoittaa ja sovi ensi tapaaminen julkiselle paikalle. Kyllä niitä halukkaita miehiä löytyy pilvin pimein.

[quote author="Vierailija" time="22.12.2005 klo 08:20"]

johonkin netin deittipalstalle, että yh nainen hakee pelkkää seksiseuraa. Saat varmasti n. 100 vastausta ja sitten koitat jaksaa selata ne läpi ja valita parhaat päältä kenelle vastaat takaisin. Mutta muista että älä missään nimessä usko kaikkea mitä ne miehet kirjoittaa ja sovi ensi tapaaminen julkiselle paikalle. Kyllä niitä halukkaita miehiä löytyy pilvin pimein.

[/quote]
0 0

TÄällä ois

Patukkaa tarjolla....
T.mies

[quote author="Vierailija" time="22.12.2005 klo 10:05"]

Patukkaa tarjolla....
T.mies

[/quote]
0 0

Hei! Laita ilmoitus Suomi24:een tai Finswingerseihin! Toimii ainakin mulla. T. toinen yh, jolla on vilkkaampi seksielama kuin koskaan ennen aviossa :-)

[quote author="Vierailija" time="22.12.2005 klo 11:39"]

[/quote]
0 0

salarakas

Voisin tulla salaisesti tyydyttämään sun halusi ja himosi.Sais itsekin samalla pitkästä aikaa.
-Jokkeri-

[quote author="Vierailija" time="23.12.2005 klo 19:22"]

Voisin tulla salaisesti tyydyttämään sun halusi ja himosi.Sais itsekin samalla pitkästä aikaa.
-Jokkeri-

[/quote]
0 0
Viestejä sivulla