Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/24

Voiko näin TODELLAKIN tulla raskaaksi?

Minä ja mieheni olemme aivan järkyttyneitä. Minulla on kuparikierukka ja olemme harrastaneet seksiä yhden kerran viime kierron aikana. Tällöin homma jäi kesken, kun lapsi heräsi.

Nyt olen raskaana, juuri testasin plussaa! EN ole käynyt vieraissa (ennen kuin joku sitä ehdottaa). Voitte uskoa, että olemme järkyttyneitä, kun kuukautisten puuttumisen syy selvisi. Lapsi ei todellakaan ollut suunnitelmissa (tosin nyt se on jo iloinen ylläri!). En vain käsitä, en.

Siis uskomaton tuuri, tulla touhutipasta raskaaksi, vaikka on kuparikierukka! Tiedättekö vastaavia?

[quote author="Vierailija" time="01.02.2006 klo 11:00"]

Minä ja mieheni olemme aivan järkyttyneitä. Minulla on kuparikierukka ja olemme harrastaneet seksiä yhden kerran viime kierron aikana. Tällöin homma jäi kesken, kun lapsi heräsi.

Nyt olen raskaana, juuri testasin plussaa! EN ole käynyt vieraissa (ennen kuin joku sitä ehdottaa). Voitte uskoa, että olemme järkyttyneitä, kun kuukautisten puuttumisen syy selvisi. Lapsi ei todellakaan ollut suunnitelmissa (tosin nyt se on jo iloinen ylläri!). En vain käsitä, en.

Siis uskomaton tuuri, tulla touhutipasta raskaaksi, vaikka on kuparikierukka! Tiedättekö vastaavia?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/24

Kyllä noin voi todellakin tulla raskaaksi. Mutta kysymys sinulle.

Miten toimit, kun sinulla kierukka ja olet raskaana? Poistetaanko kierukka? Onko varmistettu, että raskaus kohdun sisäinen? Minulla myös kuparikierukka ja olen pohtinut, että miten käy, jos jostain syystä tulenkin kierukasta huolimatta raskaaksi.

[quote author="Vierailija" time="01.02.2006 klo 11:03"]

Miten toimit, kun sinulla kierukka ja olet raskaana? Poistetaanko kierukka? Onko varmistettu, että raskaus kohdun sisäinen? Minulla myös kuparikierukka ja olen pohtinut, että miten käy, jos jostain syystä tulenkin kierukasta huolimatta raskaaksi.

[/quote]
0 0
1/24

Huooh. Taas joku muu raskaana kuin minä. VOi elämän kurjuutta! :´(

[quote author="Vierailija" time="01.02.2006 klo 11:04"]

[/quote]
0 0
1/24

En tiedä vielä!

Tämä on niin tuore juttu. Huh, nyt alkoi pelottaa... Sukulaisnaisella kierukka oli mukana kyydissä joko raskauden. Oli luiskahtanut väärään paikkaan.

[quote author="Vierailija" time="01.02.2006 klo 11:11"]

Tämä on niin tuore juttu. Huh, nyt alkoi pelottaa... Sukulaisnaisella kierukka oli mukana kyydissä joko raskauden. Oli luiskahtanut väärään paikkaan.

[/quote]
0 1
1/24

vittuako sellasta kierukkaa alunperinkään laitoit, YÄK

[quote author="Vierailija" time="01.02.2006 klo 11:13"]

[/quote]
0 0
1/24

onneksi olkoon! Samaa minäkin kai salaa toivon, vaikka meille ei enempää lapsia ole suunniteltu... t. kuparikierukkainen

[quote author="Vierailija" time="01.02.2006 klo 11:14"]

[/quote]
0 0
1/24

Sperma on tosi vikkelää :)

Tiedän yhden toisenkin samanlaisen tapauksen. Ja sterilointikaan ei ole varma ehkäsykeino....

[quote author="Vierailija" time="01.02.2006 klo 11:16"]

Tiedän yhden toisenkin samanlaisen tapauksen. Ja sterilointikaan ei ole varma ehkäsykeino....

[/quote]
0 0
1/24

Voi miten ihana vahinko!:-)Onneksi olkoon!

Olitteko sitten yhdynnässä ovulaation aikaan kun heti tärppäsi?
Huomasitko muuten mitään oireita ennen testin tekoa?

[quote author="Vierailija" time="01.02.2006 klo 11:19"]

Olitteko sitten yhdynnässä ovulaation aikaan kun heti tärppäsi?
Huomasitko muuten mitään oireita ennen testin tekoa?

[/quote]
0 0
1/24

Kyllä välillä syntyy lapsia " kierukka kädessä" . Epäreiluahan tämä elämä on!

Ystäväni 40v tuli raskaaksi sterilisaation jälkeenkin.

[quote author="Vierailija" time="01.02.2006 klo 11:20"]

Ystäväni 40v tuli raskaaksi sterilisaation jälkeenkin.

[/quote]
0 0
1/24

Minun toinen lapseni on tullut kierukan aikana.

Lähdin poistamaan sitä gynelle, tarkoituksena vaihtaa kierukasta siihen hormonipiikkiin. Poiston jälkeen alkoi kahden päivän sisällä ääretön verenvuoto ja ihmeteltiin suunnattomasti sitä. Siitä sitten takaisin lääkäriin, tutkivat ja sanoivat että vuoto johtunee siitä että sisällä oleva raskaus on joko meneillään keskenmeno tai tulossa, mutta kohdusta peräisin vuoto. Lapsi oli vielä siellä silloin ja lääkärit sitten sanoivat siinä että ei todennäköisesti pysy kun niin kova vuoto. Siinä itkunsekaisena menin kotiin tarkkailemaan klönttejä..

Nyt se klöntti tosin nukkuu tuolla omassa sängyssään ja.. Ei onnellisempi voisi olla!

[quote author="Vierailija" time="01.02.2006 klo 11:26"]

Lähdin poistamaan sitä gynelle, tarkoituksena vaihtaa kierukasta siihen hormonipiikkiin. Poiston jälkeen alkoi kahden päivän sisällä ääretön verenvuoto ja ihmeteltiin suunnattomasti sitä. Siitä sitten takaisin lääkäriin, tutkivat ja sanoivat että vuoto johtunee siitä että sisällä oleva raskaus on joko meneillään keskenmeno tai tulossa, mutta kohdusta peräisin vuoto. Lapsi oli vielä siellä silloin ja lääkärit sitten sanoivat siinä että ei todennäköisesti pysy kun niin kova vuoto. Siinä itkunsekaisena menin kotiin tarkkailemaan klönttejä..

Nyt se klöntti tosin nukkuu tuolla omassa sängyssään ja.. Ei onnellisempi voisi olla!

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä