Miehelleni valkeni vasta äsken

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (946)

Vierailija

Onko anjovis kala...?? Oon luullu sitä joksikin hedelmäksi.

Luulin kauan, että Afrikka ja Aasia ovat maita muiden rinnalla. Samoin olin varmaan jo yläasteella kun tajusin, että amerikka koostuu osavaltioista. En vieläkään osaa sanoa, mikä on osavaltio ja mikä taasen kaupunki. Ikää on 22 vuotta. Tarkoitan siis että en tiedä onko esim. Chigago (miten lie kirjoitetaan) osavaltio vai kaupunki.

Muistan kun ala-asteella en vielä tiennyt sukupuolielimiä. Olin varmaan kuudennella luokalla, kun tajusin, että miehellä on peniksen lisäksi myös kivekset. Myös nimitykset olivat kauan hukassa. Palli ja pillu menivät usein sekaisin.

Mietimme ensimmäisillä luokilla kavereiden kanssa usein myös sitä, minne se tampooni laitetaan ja voiko silloin pissata. Tulimme siihen tulokseen, että naisella on kaksi reikää ja tamppooni laitetaan sinne ylempään, pissareikään. Sitten kauhisteltiin sitä, että jos nainen pissaa silloin kun harrastaa seksiä, niin pissa ei pääse ulos jos samassa reiässä on myös penis...

Luulin vielä yläasteenkin alussa, että insinööri on yksi ammatti. En tajunnut, että se on vain tällainen yleisnimike ja että on olemassa eri alojen insinöörejä. Luulin, että insinööri tekee vaan jotain toimistohommia ja on melko johtavassa asemassa.

Olen myös kauan luullut, että babyporkkanat ovat niitä tavallisten porkkanoiden sydämiä.

Olen luullut vielä vuosi sitten, että Lenita Airisto ja Aira Samulin ovat sama henkilö. Olen myös luullut, että CSI ja CIA ovat sama asia.

Monta muutakin kertaa on näin käynyt, mutta nuo on ne ainoat jotka nyt muistan.

Luulin vielä lukiossa, että Eppu Normaali on ihminen eikä bändi. Sama juttu Dingon kanssa.

Poikakaverini ei tiennyt, että intiaaneilla ei kasva parta, mutta ei tuo minusta mikään kovin suuri aukko sivistyksessä ole. Ei tuota tiedä läheskään kaikki.

Mulle uskoteltiin lapsena, että makarooni kasvaa puussa. Kauaa en sitä kuitenkaan uskonut ja kun Aapisessa oli ekaluokalla kertomus, jossa mummo lähetti tytön naapuriin hakemaan makaronin siemeniä, niin tiesin kyllä että se on vaan juksausta.

Tuo sampi-tuuli on muuten todella yleinen väärinluulo. Hoksasin sen joskus lukiossa ja sitten kun nolostellen tuosta kavereilleni kerroin, niin nämä olivat luulleet aivan samaa ja hämmästyivät ihan, kun kyseessä ei mikään sampi-tuuli ollutkaan.

Kaverini luuli vielä ihan vähän aikaa sitten, että oraali on vain toinen nimitys anaalille. Kyllä hän usein ihmettelikin, että onpas laitettu hammarharjalle rivo nimi (OralB).

Näitä tietämättömyyksiä on ainakin mulla ihan hirveät määrät, joten kirjoittelen sitten lisää kun muistuu mieleen.

Vierailija

Mun kaveri luuli kun sai ajokortin että kun ajaa ja laittaa kytkimen pohjaan niin pitää myös samalla kaasuttaa koska muuten kuulemma vauhti hiljenee :)

Yks ihminen kysyi mikä on mun miehen ammatti, sanoin että kirvesmies johon hän totes : mitähän töitä kirvesmies voi tehdä kaupungissa.... luuli ilmeisesti että se on joku metsurin tapanen ja kulkee metsässä kirveen kanssa. Mä en voinu kuvitellakaan ettei joku tiedä mitä kirvesmies tekee kun on ikivanha ammatti, olis pitäny sanoo että talonrakentaja.

Miehellä on sääilmiöistä outoja väittämiä: pimeellä eli yöllä ei ikinä tuule (oon yrittäny muistuttaa syysöistä kun myrskyää ja saa kuunnella lähteekö katto lentoon ) ja kovalla pakkasella on aina kirkas sää. Jos mies on kännissä kun tekee lapsen niin siitä tulee LEUATON , anoppi on samaa mieltä. Ton mukaan varmaan 90% suomalaisista olis leuattomia.

Mä en oo kans tienny mikä on irc ja monet ammattinimikkeet on ihan outoja, tekee mieli kysyä et mitä sä oikeesti teet työkses.

Vierailija

Toisaalta on puhuttu siitä, irtoaako ihmisellä pillereitä käyttäessä munasolu vai ei. Tuskin kukaan on luullut ihmisen munasolua kananmunan kokoiseksi - aika hankalasti se liikkuisi tuolla munanjohtimissa...

Vierailija

Itse olin varmaan joku 15, kun naapurissamme asuva vanhempi rouva tuli pihalla vastaan, kyselin kuulumisia kun en ollut häntä vähään aikaan nähnyt. Hän kertoi olleensa lasaretissa, ja minä fiksuna tyttönä kysyin, että no olikos siellä kivaa ja aurinkoiset kelit. Naapurin täti katsoi vähän kummissaan, ja totesi että harvemmin siellä nyt niin kovin kivaa on. Ja kyllä jälkeenpäin nauratti, kun mulle selvisi ettei lasaretti olekkaan etelän aurinkolomakohde.

Eräs ystäväni taas myös joskus murrosikäisenä väitti kivenkovaa, että pakkasella suusta tuleva hengityshöyry on savua:)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

uskoin aika pitkään, että jos jyrsii hiuksenlatvoja niin ne hiukset ei ikinä lähde mahasta pois. voi kuolla siis;) äidiltä opittua..

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

kuinka lapsena hämmensi sen joka kevätjuhlassa laulettavan Lippulaulun sanat. Siinä kun lauletaan että " sun jäljessäs käymme,

teit' isäin astumaan" ja minä mietin oikeesti VUOSIA että että mikä se on se isäinastuma minkä se lippu on tehnyt.

Hohhoi. Tajusin joskus alle parikymppisenä mitä siinä sanotaan. Harmi kun en silloin lapsena tiennyt mitä kaikkee se astuminen voi tarkottaa : ))

Sinänsähän se on ihan loogista, kun siinä laulussa muutenkin puhutellaan sitä lippua. Mutta siis olen jo kuitenkin joskus ennen tätä viestiäkin tajunnut, että siinä onkin loppuheitto ja oikea sana on teitä :)

Vierailija

" E-pillerin sanotaan ehkäisevän munasolun kasvua..? Eikö vaan..?

Siis jos käyttää pillereitä niin tuleeko sieltä sitten ulos vain kohdun limakalvoa vai munasolu joka ei ole hedelmöittynyt+sitä limakalvoa?"

Tuon perusteella ainakin voisi luulla kirjoittajan uskovan, että munasolu suorastaan valuu ulos. Että sitten lisäksi tulee sitä limakalvoa.. Ja siis munasolu ei valuisi ulos ilman ovulaatiota. Heh!

Vierailija

Mutta ystäväni kyseli lähes kolmekymppisenä että miten ihmeessä ne kierrätettävät maitotölkit saadaan uudestaan suljettua siististi.

Samoin toinen ystäväni ei tajunnut lukioaikana, että ruotsalainen ei voi tajuta että " har du redan redan redan" on sama kuin että onko sinulla jo jojo...

Vierailija

että hyökkäävä pelaaja ei saa mennä hyökkäysaluelle (siniviivan yli) ennen kiekkoa.. Ihan sama miten päin pelaaja on, vaikka päällään seisten!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat