Minä vihaan, vihaan, VIHAAN miestäni,

Vierailija

vihaan koko elämääni!!!

Tuskaa ja pelkoa tämä elämä. Ei ystävää, ei kainaloa, ei turvaa, ei mitään. Vain syyttelyä, tönimistä, köyhyyden rajoilla elämistä (johtuu miehen rahankäytöstä), itkua, mykkäkoulua, paskaa.

Viimeyönä särki ikkunankin, nyt palellaan ja yritetään saada rahat kasaan uuteen lasiin.

Meillä on niin paljon yhteistä velkaa, yhteinen talo ja lapset, MITEN selviän jos lähden? Mies varmasti jättää lainat maksamatta, jossa minä olen takaajana.

Mistä saan voimaa, mistä löydän oman-arvoni ja rohkeuden?

Olis niin helppo luovuttaa, en millään enää jaksa. Pelkään ja haluan pois. Jonnekkin.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija
Viesti

Olen nyt päättänyt että lähden, pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja selvittää kuinka tämä asuntolaina hoidetaan jos muutan pois.

Voimahali ap:lle

Vierailija
Viesti

Minä lähdin samanlaisesta tilanteesta vuosi sitten. Minuakin pelotti ja olisi ollut paljon helpompi vaan jäädä siihen paskaan ja kurjuuteen kuin hypätä omille siivilleen. Mutta tajusin, että lasteni takia mun on pakko järjestää elämä toisin kuin alistavan ja väkivaltaisen miehen kanssa. Lähdin enkä ole ikinä elämässäni ollut näin onnellinen kuin tuon eron jälkeen. Sinäkin selviät, ihan varmasti ja lupaan ja vannon sulle että sinä oot onnellinen jo kesään mennessä jos nyt alat järjestämään itsellesi toisenlaista elämää. Muuta pois, heti. Hetken tekee kipeää,etenkin niitten haaveitten ja unelmien hautaamine, mutta siitä selviää ja elämä puhkeaa uudenlaiseen kukkaan. Ole rohkea, lupaa mulle että lähdet!!

Vierailija
Viesti

Lapset tosin vielä sängyissään ääntelee.

Nämä teidän viestinne koskettivat todella. Kuten kerroin, itkin vuolaasti lukiessani niitä. Vanhin lapsistamme tuli silittämään poskiani, ja kysyi miksi sinä äiti rakas itket. Arvaatte varmaan, että itkin entistä enemmän.

Olo on sinällään jo rauhoittunut eilisestä, mutta huomasin olevani töissä hyvin poissa oleva. Ehkä työkaveritkin vaistosivat, oli jotenkin erilainen fiilis kokonaisuudessaan. Onhan näitä " tilanteita" toki ollut ennenkin, mutta kerta toisensa jälkeen päätös erosta tuntuu aina vaan olevan selvempi.

Mutta sitä rohkeutta ei ilmeisesti ole vieläkään tarpeeksi. Pelko pärjäämisestä on valtava. Toisaalta myös pelko jäämisestä kasvaa.

Olen kamalan väsynyt, enkä tämän pidemmin jaksa nyt kertoilla. Mutta erityisesti viestit, jossa annettiin linkkejä, omakohtaisia kokemuksia ja luvattiin rukoilla puolestani, antoivat voimaa ja ehkä vähän rohkeuttakin miettiä taas tulevaa. Olikohan viesti numero 13, äiti kaakkois-suomesta, joka halusi tulla vaikka mun luo. Jos olet kuulolla, miten saan Sinuun yhteyden?

Lisää selviytymistarinoita ja rohkaisuja luen mielelläni.

Halaan teitä kaikkia oikeasti minusta välittäviä, vaikkakin vain näin virtuaalisesti. Kiitos.

ap

Vierailija
Viesti

miten sulla nyt menee?

Eilen yritin psyykata sua tarttumaan toimeen, jostain syystä viestiäni ei enää näy. Haluaisin tietää, oletko soittanut jonnekin, hakenut apua, puhunut jollekin. Naistenlinjan auttava puhelin päivystää tänään iltakahdeksaan ja huomenna taas uudelleen neljän jälkeen, 0800 02400

http://www.naistenlinja.com

Pidäthän itsestäsi huolta!

Vierailija
Viesti

Lähetän myös paljon positiivista energiaa ja ROHKEUTTA riuhtaista itsesi irti tuosta suosta. Pitkospuita pitkin vankemmalle maalle ja siitä se onni vaan kasvaa, kun annat kasvaa.

Paljon terveisiä myös ihanille lapsillesi. Otahan heidät siipiesi suojaan, sinä olet heidän ainoa äiti, jota he rakastavat ehdoitta.

Häntä pystyyn ja vaikka hampaat nyt alkuun irvessä -SIITÄ SE LÄHTEE, KUN VAAN PÄÄSTÄT!

Vierailija
Viesti

Menet sinne niin he varmasti auttavat sua eteenpäin.

Varaat pankista ajan ja kerrot suoraan mikä on tilanne ja mitä sille voi tehdä.

Voihan olla että miehesi haluaa jäädä taloon asumaan jonka jälkeen asia hoidetaan niin että laina on miehesi ja etsivät vaikka uuden takaajan.

Lapsetkin varmaan voivat olla siellä turvakodissa työntekijöiden kanssa sillä aikaa että saat viralliset asiat hoidettua ilman heitä.

Tämä on vaihe jonka sun täytyy käydä läpi ja olla rohkea ja näyttää lapsille mallia kuinka ongelmat selätetään...voimia ja jaksamista sulle..

Vierailija
Viesti

Pelkään täällä, itken ja tärisen. Olen niin lopussa kuin olla ja voi. Mies ei suostu puhumaankaan, mitään ongelmaa ei kuulema ole. Tai jos on, se olen minä. Kun yritän keskustalla, vastaus on vain tee mitä teet, ihan sama.

Pelottaa aivan sairaasti. Sydän hakkaa. Mulla ei ole yhtään ystavää, johtuu sekin varmaan itsestäni. Kun en miehen mieleistä ole koskaan omistanutkaan, ne muutamatkin on jääneet.

Mulla ei ole kuin lapset, ja sekin pelottaa. Tottakai tämä vaikuttaa heihinkin. Tuntuu, että ulospääsyä ei vaan nyt ole.

Raha-asiat pelottaa eniten. Niin paljon erilaisia lainoja. Talon myynti tuskin edes kaikkea kattaa.

Kohta tukehdun, ahdistaa niin. Päällimmäinen ja helpottavin ajatus on tällähetkellä kuolema. Aamen.

ap

Vierailija
Viesti

lapset mukaan ja mennä turvakotiin, omien vanhempien luokse tms. jonnekin, missä on lämmintä ja ennen kaikkea rauhallista!!!!

Vierailija
Viesti

Sattumako lie, mutta tää viesti oli ylhäällä, vaikka oletin asian jo teiltä unohtuneen. On ihanaa huomata, että on olemassa vielä välittäviä ihmisiä. Itku silmässä luin viestejänne.

Nukuin lääkkeen voimalla yöni. Olin töissä normaalisti, mutta ahdistaa edelleen. Mies oli korjauttanut ikkunan, mutta mykkäkoulu jatkuu.

En voi nyt enempää kirjoittaa, kun kyylää tuossa vähänväliä. Jos jaksan valvoa, kirjoittelen vielä myöhemmin tänään, kun mies lähtee töihin.

Vielä kerran kiitos teille kaikille tsempanneille, olette mahtava tuki!

Ja todellakin näin asiat vaan on, outoa, että joku olettaa tämän olevan provo. Ei voi ymmärtää.

ap

Vierailija
Viesti

niin tulet pärjäämään loistavasti!!

Mutta jos jäät niin edessä on samaa paskaa. Kuten edellä sanottiin raha-asiat järjestyvät aina. Lapsesi ja sinä myös ansaitsette turvallisen ympäristön.

Pakkaa kimpsusi ja kampsusi ja_ LÄHDE!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat