Miksi Sirpa Selänne avioitui Teemun kanssa vaikka kaikki tietää

Vierailija

että Teemu jahtaa muita naisia.

Sivut

Kommentit (213)

Vierailija
Viesti

Olen kanssasi prikulleen samaa mieltä. Koulutus ei takaa elämässä pärjäämistä, johan se on Teemunkin kohdalla nähty. Mies on aloittanut opinnot Espoonlahden kauppaoppilaitoksessa, mutta ne merkonomin paperit taisivat jäädä saamatta. Siitä huolimatta herra on tahkonut taidoillaan miljoonia ja siihen ei taida kovin moni kouluja käynyt pystyä.

Vierailija
Viesti

Vierailija:

Lainaus:

Miksi ihmeessä olette ottaneet itsellenne miehen, joka EI tee mitään muuta kuin pelaa kiekkoa? Oma miehenikin on huippu-urheilija (erään lajin MM-2.), mutta on hänellä silti aikaa perheelle ja hoitaa itse sijoitusasiansa sekä laskunsa. No, ehkä jääkiekon takia täytyy reissata enemmän, mutta en kyllä itse jaksaisi elämää, jossa minulla olisi aikuinen kumppani/puoliso paperilla, mutta käytännössä olisin yksin.

Mielelläni mä kodin asiat hoidan, kun mies tuo taloon leivän. Meillä ei oo lapsia, hulluksihan mä tulisin, jos ei ois mitään tekemistä. Ulkomailla kun ei aina oo niin yksinkertaista työllistyäkään.

Aikaa meillä on yhdessä vaikka kuinka paljon, miehellä treenit per päivä ja pelit päälle max. 2 kertaa viikossa. Sinä aikana mä hoidan kodin asiat. Muuten sitten hengaillaan ja treenaillaan. Nautitaan tästä ajasta, koska ei tää ikuisesti kestä!

Meillä nää järjestelyt toimii pelikauden aikana, kesät eletään ihan normaalisti niin kuin kuka tahansa pariskunta.

Kiekkovaimo

Vierailija
Viesti

Vierailija:

Lainaus:

Eli tämän nykyisen ottaisin. Mikä hitto siinä rahassa nyt on niin erikoista, että sitä noin ihannoidaan. Että viis siitä jos ukko pettää kunhan rahaa riittää? Voiko noin köyhää jollain olla?

Vierailija
Viesti

Joitakin vuosia sitten oli Kannelmäen paikallislehdessä Sirpan äidin haastattelu, jossa vuolaasti kehui tytärtään mm. kuinka suosittu Sirpa oli koulussa ja oli ihan poikaystävä Make silloin ym. Ja kaikki oli niin ihanaa tässä tyttäressä että.....

Jutusta sai kuvan, että koko koulu (Etelä-Kaarelan ya ja lukio) olisi kilvan rakastanut Sirpa...

Ja Teemu ja Sirpa eivät ole koskaan olleet samassa koulussa, vaikka näin joku aiemmin väittikin.

Vierailija
Viesti

Ei sitä ketään tiedä kun menee neimisiin millasta se on 10 vuoden päästä,käy ne toisetkin ukot vieraissa miksei NHL ukot.Ja kyllä naiset on heti menossa vaikka olis naimisissakin kun tietää että sillä on paksu kukkaro.Miettikää vaan

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat