Auttakaa asuvalinnassa ja muutenkin!!!

Vierailija

Eli siis viikonloppuna tilaisuus, jossa haluan olla erityisen edustava. Itse tilaisuus on yhdistetty tupari (iso, hieno talo Etelä-Helsingissä) ja isännän synttärijuhlat. Kyseessä kolmekymppisten, hyvin urallaan menestyneiden, pk-seutulaisten trenditietoisten ja vakaavaraisten ihmisten porukka. Kuitenkin ihan tuttavallinen illanistujainen, ei pukujuhla.

Mitä päälle, etten ole yli- tai alipuettu? Vaihtoehtoni ovat tällä hetkellä seuraavat:

a) reisipituinen, kapealinjainen musta kietaisutunika (tosiaan sellainen vartaloa myötäilevä pitkähkö malli, kietaisunauha lantiolla). Tunikassa v-muotoinen avarahko kaula-aukko, ei kuitenkaan tissit-paljaana-meininki. Tunikan kanssa kapeat tummansiniset, käyttämättömät ja siistit, dieselin farkut ja mustat sirot Rizzon avokkaat pienillä piikkikoroilla. Kaulaan aarikan mustat yksinkertaiset isohkot puuhelmet. Eli siis tosi simppeliä ja "varman päälle"

b) musta venekaula-aukkoinen tiukka paita 3/4 hihoilla; hiukan läpikuultavaa ohuehkoa trikookangasta (in wear) ja tumman suklaanruskea Kellon rypytetty hame. Hame on vähän vaikea kuvailla. Se on hieman yli polven mittainen ja lantiomallinen. Helmassa nauhakuja, joten hame hieman kiristyy helmasta ja on "pallomainen" ja ryppyinen. Kuitenkin siro. Kangas hieman kiiltäväpintaista ja siten juhlavaa. Tämän asun kanssa samat mustat puuhelmet kaulaan, ihonväriset ohuet sukkikset ja samat mustat avokkaat (todella kauniit,klassiset ja sirot)

Olen kolmekymppinen, pienikokoinen (163/49) ja kroppa ihan mallillaan. Hiukset ovat vaaleat ja tasapitkät puoliselkään. Miten laittaisin tukan? Pistänkö jotenkin juhlavasti nutturalle tms. vai jätänkö vaan auki? Pitääkö laittaa muita koruja kuin nuo puuhelmet? (pidän aika yksinkertaisesta ja simppelin tyylikkäästä tyylistä). Kumman asun itse laittaisitte asemassani, vai ovatko molemmat ihan syvältä?

Mitä muita kauneusvinkkejä päivään/iltaan, jolloin haluaa olla todella kauneimmillaan?

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat