Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/86

Ohhoh..

Olen huomannut ja ihmetelly miksi niistä huudetaan enemmän kuin ne maksavat kaupassa, mutta tuo on kyllä jo aika huikea hinta. No onhan kuppi vanhempaa mallia...reps.

[quote author="Vierailija" time="28.02.2006 klo 21:17"]

Olen huomannut ja ihmetelly miksi niistä huudetaan enemmän kuin ne maksavat kaupassa, mutta tuo on kyllä jo aika huikea hinta. No onhan kuppi vanhempaa mallia...reps.

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0
1/86

Viikonloppuna siellä huudettiin joku toinen 90-l muumimuki yli 50 eurolla!

[quote author="Vierailija" time="28.02.2006 klo 21:20"]

[/quote]
0 0
1/86

siis ihmiset keräilevät noita mukeja, ja noita vanhoja ei saa enää kaupasta.

Tokihan ne maksaa kun ei enää valmisteta...

[quote author="Vierailija" time="28.02.2006 klo 21:20"]

Tokihan ne maksaa kun ei enää valmisteta...

[/quote]
0 0
1/86

Mulla ois yks millenium muumimuki ja Nipsu muumimuki :-).

Kuka ostaa?

[quote author="Vierailija" time="01.03.2006 klo 09:55"]

Kuka ostaa?

[/quote]
0 0
1/86

Katoin sulkeutuneet ja tuon millenium-mukia on ostettu 65-77 €...

[quote author="Vierailija" time="01.03.2006 klo 10:22"]

[/quote]
0 0
1/86

Todellakin samaa olen ihmetellyt !!!

Siellä oli meinaan tuossa vähän aikaa sitten myynnissä myöskin moinen muumimuki ja hintaa oli REILUSTI yli 100 ¿ :)) Kaippa keräilijät sitten tietävät niiden arvon, vaikka itse en välttämättä ihan heti....heh :)

[quote author="Vierailija" time="01.03.2006 klo 10:24"]

Siellä oli meinaan tuossa vähän aikaa sitten myynnissä myöskin moinen muumimuki ja hintaa oli REILUSTI yli 100 ¿ :)) Kaippa keräilijät sitten tietävät niiden arvon, vaikka itse en välttämättä ihan heti....heh :)

[/quote]
0 0
1/86

aidillani oli viikonloppuna aamukahvikuppina vanha muumimuki, kerroin millaisia summia niista huutonetissa maksetaan ja pisti heti ylahyllylle talteen=)

EIkä ollut uskoa että hänen aikoinaan lähikaupasta ostama muki voisi olla arvokas=)

[quote author="RiSaMaya" time="01.03.2006 klo 10:27"]

EIkä ollut uskoa että hänen aikoinaan lähikaupasta ostama muki voisi olla arvokas=)

[/quote]
0 0
1/86

Tiesin.

Menkää johonkin antiikkikauppaan vaikka ihmettelemään mitä jotku vanhat, epäkäytännölliset ja rumat tavarat maksaa. Vakiohintaa ei ole, kaikki riippuu kysynnästä.

[quote author="Vierailija" time="01.03.2006 klo 10:30"]

Menkää johonkin antiikkikauppaan vaikka ihmettelemään mitä jotku vanhat, epäkäytännölliset ja rumat tavarat maksaa. Vakiohintaa ei ole, kaikki riippuu kysynnästä.

[/quote]
0 0
1/86

Mä käärisin mun milleniummukini harsoon ja pistin ylähyllyn perälle. Hih...

Ei olla onneksi käytetty sitä kun ehkä kaksi kertaa. Saatiin se tuliaisiksi kun miehen veli oli lapissa käymässä -kunpa se tietäis kuinka arvokkaan tuliaisen toi silloin meidän vauvalle...

[quote author="Vierailija" time="01.03.2006 klo 10:30"]

Ei olla onneksi käytetty sitä kun ehkä kaksi kertaa. Saatiin se tuliaisiksi kun miehen veli oli lapissa käymässä -kunpa se tietäis kuinka arvokkaan tuliaisen toi silloin meidän vauvalle...

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä