Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/9

Onko sairaanhoitajan pääsykokeet kamalan vaikeat?

Onko matematiikkaa, ja jos on, niin minkälaisia laskuja? Pitääkö jotain neliöjuuria laskea? Jos yo-todistuksessa seisoo arvosanat B, M, C, C, niin onko toivoa?

[quote author="Vierailija" time="05.03.2006 klo 00:31"]

Onko matematiikkaa, ja jos on, niin minkälaisia laskuja? Pitääkö jotain neliöjuuria laskea? Jos yo-todistuksessa seisoo arvosanat B, M, C, C, niin onko toivoa?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/9

matikka on aika simppeliä

tavallisia päässälaskuja

[quote author="Vierailija" time="05.03.2006 klo 00:33"]

tavallisia päässälaskuja

[/quote]
0 0
1/9

En muista laskuja niin hyvin enää, on aika monta vuotta aikaa pääasykokeista.

Mutta aika helppoja olivat. Pärjäät varmasti, ainakin jos on lukion matikka hallussa.
t. 2

[quote author="Vierailija" time="05.03.2006 klo 00:37"]

Mutta aika helppoja olivat. Pärjäät varmasti, ainakin jos on lukion matikka hallussa.
t. 2

[/quote]
0 0
1/9

onko mitä muuta niissä testeissä t.ei ap mutta yksi joka myös hakenut

[quote author="Vierailija" time="05.03.2006 klo 00:37"]

[/quote]
0 0
1/9

Mulla on myös lähihoitajan tutkinto alla

Onko äsholen pääsykokeet samankaltaiset?
-ap-

[quote author="Vierailija" time="05.03.2006 klo 00:43"]

Onko äsholen pääsykokeet samankaltaiset?
-ap-

[/quote]
0 0
1/9

Samantyyppiset kokeet, kuin lh-kouluunkin.

Psykologinenosuus, musteläikkä ym.juttuja, matemaattinen osuus ja päättelytehtävä. Lopussa on ryhmätilanne ja psykologin haastettatelu. Ei ylitsepääsemättömiä, joten rohkeasti vaan yrittämään :)

Terv. lh/th,sh opiskelija

[quote author="Vierailija" time="05.03.2006 klo 10:33"]

Psykologinenosuus, musteläikkä ym.juttuja, matemaattinen osuus ja päättelytehtävä. Lopussa on ryhmätilanne ja psykologin haastettatelu. Ei ylitsepääsemättömiä, joten rohkeasti vaan yrittämään :)

Terv. lh/th,sh opiskelija

[/quote]
0 0
1/9

täh

minä hain laureaan toissa vuonna sh/th:ks, silloin oli tämmöset pääsykokeet:

- ekaks jotain kysymyksiä, miks haet alalle, ym.

- ryhmätehtävä (jokaisen piti ottaa laatikosta esine ja ryhmässä sitten keskustella että miten se liittyy alaan)

- haastattelu (joka perustui paperiin jossa oli vastattu niihin kysymyksiin

Siis ei ollut mitään laskutehtäviä, eikä pitäny lukea mitään kirjaa!! Mihin te olette hakemassa?

[quote author="Vierailija" time="05.03.2006 klo 10:41"]

minä hain laureaan toissa vuonna sh/th:ks, silloin oli tämmöset pääsykokeet:

- ekaks jotain kysymyksiä, miks haet alalle, ym.

- ryhmätehtävä (jokaisen piti ottaa laatikosta esine ja ryhmässä sitten keskustella että miten se liittyy alaan)

- haastattelu (joka perustui paperiin jossa oli vastattu niihin kysymyksiin

Siis ei ollut mitään laskutehtäviä, eikä pitäny lukea mitään kirjaa!! Mihin te olette hakemassa?

[/quote]
0 0
1/9

8 jatkaa

mä en ole edes yo (lukion päättötodistus, huon sellainen mulla on)

miten olette muka hakeneet, kun haku amk:n alkaa vasta 20.3.??

[quote author="Vierailija" time="05.03.2006 klo 10:46"]

mä en ole edes yo (lukion päättötodistus, huon sellainen mulla on)

miten olette muka hakeneet, kun haku amk:n alkaa vasta 20.3.??

[/quote]
0 0
1/9

pääsykokeet vaihtelee tosi paljon riippuen siitä mihin hakee

joihinkin on pääsykoekirjallisuutta, toisiin ei, joissakin on ryhmätilanne, toisissa ei.

turun amkssa oli ainakin viimevuonna ensin pyskologin haastattelu, sitten kirjalliset tehtävät, joissa painotettiin kaikkia kolmea kieltä;suomi, ruotsi, englanti. lisäksi matematiikan tehtäviä, päässälaskuja ja oli joitain liuoslaskuja, prosenttilaskuja jne. päättelytehtäviä, luovuutta mittaavia testejä, persoonallisuustestejä, yms. kirjallinen osio kesti reilut kolme tuntia ja oli aikamoista prässiä. kaikki tehtäviä ei ehtinyt saamaan loppuun kun jo uutta aloitettiin. ryhmähaastattelua ei ollut ollenkaan.

[quote author="Vierailija" time="05.03.2006 klo 10:55"]

joihinkin on pääsykoekirjallisuutta, toisiin ei, joissakin on ryhmätilanne, toisissa ei.

turun amkssa oli ainakin viimevuonna ensin pyskologin haastattelu, sitten kirjalliset tehtävät, joissa painotettiin kaikkia kolmea kieltä;suomi, ruotsi, englanti. lisäksi matematiikan tehtäviä, päässälaskuja ja oli joitain liuoslaskuja, prosenttilaskuja jne. päättelytehtäviä, luovuutta mittaavia testejä, persoonallisuustestejä, yms. kirjallinen osio kesti reilut kolme tuntia ja oli aikamoista prässiä. kaikki tehtäviä ei ehtinyt saamaan loppuun kun jo uutta aloitettiin. ryhmähaastattelua ei ollut ollenkaan.

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä