Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
Viestejä sivulla

Mun kohdalla päädyttiin sektioon noin 40 tunnin jälkeen.

Tämä siksi, ettei synnytys edennyt laisinkaan.

[quote author="Vierailija" time="08.07.2008 klo 12:42"]

Tämä siksi, ettei synnytys edennyt laisinkaan.

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

Mulla

kesti 2,5 vuorokautta vesien menon jälkeen ennenkun vauva syntyi!

[quote author="Vierailija" time="08.07.2008 klo 12:42"]

kesti 2,5 vuorokautta vesien menon jälkeen ennenkun vauva syntyi!

[/quote]
0 0

Kahdessa ekassa vesi meni samalla kun lapsi tuli.

Kolmannessa kesti 19tuntia vesien menon jälkeen, ennen kuin lapsi syntyi. Mulla oli silloin b-streptokokki, mikä aiheutti ennen aikaisen synnytyksen. Onneksi lapselle ei siitä tullut ongelmia.

[quote author="Vierailija" time="08.07.2008 klo 12:44"]

Kolmannessa kesti 19tuntia vesien menon jälkeen, ennen kuin lapsi syntyi. Mulla oli silloin b-streptokokki, mikä aiheutti ennen aikaisen synnytyksen. Onneksi lapselle ei siitä tullut ongelmia.

[/quote]
0 0

Mulle sanottiin naistenklinikalla että lapsi ulos 24 h sisällä

Mulla meni vedet klo 6.oo ja lapsi syntyi sektiolla klo 22.00 tasan.

[quote author="Vierailija" time="08.07.2008 klo 12:50"]

Mulla meni vedet klo 6.oo ja lapsi syntyi sektiolla klo 22.00 tasan.

[/quote]
0 0

minulla 25h 45 min

tosin kunnon supistukset alkoivat vasta n. 5 h ennen lapsen syntymää

[quote author="Vierailija" time="08.07.2008 klo 12:50"]

tosin kunnon supistukset alkoivat vasta n. 5 h ennen lapsen syntymää

[/quote]
0 0

Riippuu tilanteesta

Jos vedet menee ennenaikaisesti, yritetään tietenkin estellä lääkkeillä. Ilmeisesti tarkoitit kuitenkin tilannetta, jossa raskaus on täysiaikainen. Silloin riippuu paljon siitä, supisteleeko ja kuinka paljon. Joskus synnytys saa vauhtia vedenmenosta ja vauva voi syntyä nopeastikin. Jos taas vedet menee, eikä supistuksia ala kuulumaan, joudutaan synnytys käynnistämään. Jos mitään riskitekijöitä ei ole (tulehdusarvot normaalit, lapsivesi normaalia ym.), yleensä voidaan odotella vuorokausi, ennen kuin aletaan käynnistämään. Synnytyksen käynnistymistä on mahdotonta sanoa tarkkaan. Joskus päädytään sektioon, kun synnytys ei käynnisty tai tulee komplikaatioita.

[quote author="Vierailija" time="08.07.2008 klo 12:53"]

Jos vedet menee ennenaikaisesti, yritetään tietenkin estellä lääkkeillä. Ilmeisesti tarkoitit kuitenkin tilannetta, jossa raskaus on täysiaikainen. Silloin riippuu paljon siitä, supisteleeko ja kuinka paljon. Joskus synnytys saa vauhtia vedenmenosta ja vauva voi syntyä nopeastikin. Jos taas vedet menee, eikä supistuksia ala kuulumaan, joudutaan synnytys käynnistämään. Jos mitään riskitekijöitä ei ole (tulehdusarvot normaalit, lapsivesi normaalia ym.), yleensä voidaan odotella vuorokausi, ennen kuin aletaan käynnistämään. Synnytyksen käynnistymistä on mahdotonta sanoa tarkkaan. Joskus päädytään sektioon, kun synnytys ei käynnisty tai tulee komplikaatioita.

[/quote]
0 0
Viestejä sivulla