Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>

Onks farkkutakit ihan out? Mulla on sellainen mustansininen lyhyt farkkutakki, mutta mietin, kehtaako sitä enää pitää.

Nykyään pitäisi kait nuo kaikki jakut olla sellaista tyköistuvampaa mallia?

Ei ole rahaa ostaa uusia vaatteita.. :(

[quote author="Vierailija" time="20.04.2006 klo 15:33"]

Nykyään pitäisi kait nuo kaikki jakut olla sellaista tyköistuvampaa mallia?

Ei ole rahaa ostaa uusia vaatteita.. :(

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
Viestejä sivulla

Kiitos 2! Pitää sitten vielä kokeilla sitä eri vaatteiden kanssa, josko näyttäis vielä kivalta! :)

[quote author="Vierailija" time="20.04.2006 klo 15:36"]

[/quote]
0 0

Ainoastaan SUOMALAISET luulee, että farkkutakki on aina in

ja sen vuoksi ne erottuu katukuvassa milloin tahansa. Mitäpä muutakaan esim. pultsareilla on kesäisin päällä kuin - farkkutakki.

[quote author="Vierailija" time="20.04.2006 klo 15:37"]

ja sen vuoksi ne erottuu katukuvassa milloin tahansa. Mitäpä muutakaan esim. pultsareilla on kesäisin päällä kuin - farkkutakki.

[/quote]
0 0

Mikäs nyt sitten on in? Tuo mun farkkutakki ei ole ihan perinteinen, kun on väriltään niin tumma.

[quote author="Vierailija" time="20.04.2006 klo 15:39"]

[/quote]
0 0

mä tykkään farkkutakeista

en tosin pultsarimallisista ;)

[quote author="Vierailija" time="20.04.2006 klo 15:39"]

en tosin pultsarimallisista ;)

[/quote]
0 0

ei ole! kunhan et pue sitä farkkujen kanssa!!

Joku kaunis lyhyt ilmavahelmainen värikäs hame, naisellinen tykäistuva paita ja farkkutakki- avot!

[quote author="Vierailija" time="20.04.2006 klo 15:40"]

Joku kaunis lyhyt ilmavahelmainen värikäs hame, naisellinen tykäistuva paita ja farkkutakki- avot!

[/quote]
0 0

6:lle

No olen periaatteessa samaa mieltä kanssasi. Olen kuitenkin ostanut viime vuosina niin vähän uusia vaatteita itselleni, että alan tuntea itseni ihan muinaisjäännökseksi. Muotiakin tulee seurattua vähän huonosti. En kuitenkaan ihan muinaisjäännös halua olla..

Ehkä en itsekään oikein enää viihdy tuossa takissa. Mutta ei ole just nyt rahaa ostaa uutta..

[quote author="Vierailija" time="20.04.2006 klo 15:40"]

No olen periaatteessa samaa mieltä kanssasi. Olen kuitenkin ostanut viime vuosina niin vähän uusia vaatteita itselleni, että alan tuntea itseni ihan muinaisjäännökseksi. Muotiakin tulee seurattua vähän huonosti. En kuitenkaan ihan muinaisjäännös halua olla..

Ehkä en itsekään oikein enää viihdy tuossa takissa. Mutta ei ole just nyt rahaa ostaa uutta..

[/quote]
0 0
Viestejä sivulla