Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/7

Kuukautisista huolimatta raskaana? Onko mahdollista?

Mulla ei oo ikinä ollu tälläset menkat kun nyt. Oon ihan kipeenä, mahasta vihloo, oksettaa ja lämpöä on 37,2 ollut jo 2 päivää.
Siis toki voin olla muutenkin tulossa kipeäksi, mutta olen joskus kuullut että jollain on ollut useatkin menkat raskauden aikana, niin kokemuksia kaipaisin nyt.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2006 klo 17:51"]

Mulla ei oo ikinä ollu tälläset menkat kun nyt. Oon ihan kipeenä, mahasta vihloo, oksettaa ja lämpöä on 37,2 ollut jo 2 päivää.
Siis toki voin olla muutenkin tulossa kipeäksi, mutta olen joskus kuullut että jollain on ollut useatkin menkat raskauden aikana, niin kokemuksia kaipaisin nyt.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/7

Minulla oli kahdet menkat ennenkun ne jäi pois, olin viikolla 10 kun huomasin raskauden:)

[quote author="Vierailija" time="18.06.2006 klo 18:36"]

[/quote]
0 0
1/7

Jos

on oudot kuukautiset, niin kannattaa tsekkauttaa, ettei vaan oo kohdun ulkoinen. Kohdun ulkoinen juuri sattuu ja tulee oksettava olo. Yksi tyyppi luuli mahataudiksi, mutta olikin kohdun ulkoinen. Kuitenkin: käsittääkseni noin aikaisessa vaiheessa ei pitäisi olla oireita siitä, ellei se ole jo aiemmasta kierrosta. Tee raskaustesti.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2006 klo 18:39"]

on oudot kuukautiset, niin kannattaa tsekkauttaa, ettei vaan oo kohdun ulkoinen. Kohdun ulkoinen juuri sattuu ja tulee oksettava olo. Yksi tyyppi luuli mahataudiksi, mutta olikin kohdun ulkoinen. Kuitenkin: käsittääkseni noin aikaisessa vaiheessa ei pitäisi olla oireita siitä, ellei se ole jo aiemmasta kierrosta. Tee raskaustesti.

[/quote]
0 0
1/7

Kakkonen: Oliko menkkasi normaalit? Osasitko epäillä ollenkaan raskautta?

Oliko mitään raskausoireita?

[quote author="Vierailija" time="18.06.2006 klo 19:16"]

Oliko mitään raskausoireita?

[/quote]
0 0
1/7

No mulla selvisi np-ultrassa viikolla 12+0,

Että olenkin rv 24+ !!
Eli kolmet menkat tuli niin normaalisti (runsaat kuin mitkä) etten todellakaan huomannut raskautta.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2006 klo 19:21"]

Että olenkin rv 24+ !!
Eli kolmet menkat tuli niin normaalisti (runsaat kuin mitkä) etten todellakaan huomannut raskautta.

[/quote]
0 0
1/7

5 jatkaa..

Oltiin jo miehen kanssa naurettu muutama viikko mun hehtaarisuurta vatsaa =D
Ja olin kärsinyt muutaman viikon oidoista ilmavaivoista, mut sehän onkin normaalia raskaudessa että ilma kiertää..
mutta mulla ne " pierut" ei tulleet ulos vaan olivatkin oikeesti liikkeitä. En niitä liikkeiksi tajunnut, kun luulin että oon vasta alkuraskaudessa.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2006 klo 19:23"]

Oltiin jo miehen kanssa naurettu muutama viikko mun hehtaarisuurta vatsaa =D
Ja olin kärsinyt muutaman viikon oidoista ilmavaivoista, mut sehän onkin normaalia raskaudessa että ilma kiertää..
mutta mulla ne " pierut" ei tulleet ulos vaan olivatkin oikeesti liikkeitä. En niitä liikkeiksi tajunnut, kun luulin että oon vasta alkuraskaudessa.

[/quote]
0 0
1/7

Kiitos viitosellekin kokemuksestasi. Kunpa minulla olisi sama juttu. Vauva olisi tervetullut, vaikka ei viela liiemmin olla yritetty. 1 lapsi meilla jo on ja siksi

tunnistin oireet raskausoireiksi.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2006 klo 19:27"]

tunnistin oireet raskausoireiksi.

[/quote]
0 0
1/7

kuukautiset raskauden aikana

ovat yleensä niukemmat kuin normaalisti, jos runsaat on tavallisempaa että on keskenmeno jota luullaan kuukautiseksi. Näin kätilö selitti mulle.

[quote author="Vierailija" time="18.06.2006 klo 20:20"]

ovat yleensä niukemmat kuin normaalisti, jos runsaat on tavallisempaa että on keskenmeno jota luullaan kuukautiseksi. Näin kätilö selitti mulle.

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä