Kiihotutteko jos näette tuntemattoman miehen kullin?

Vierailija

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mun kiihottumiseni ei ole pätkän vertaa visuaalista. Vaikka olisi rivissä tuhat kullia, vaikka mitä tekemässä, ei kyllä saa aikaan mussa mitään kiihotusta. Rupeaisin vaan vertailemaan, että onpas hassu suonikas juttu tossa, ja miten toi on noin käyrä, ja mikäs juttu tolla tyypillä tossa oikein onkaan. *haukotus*

Vierailija

kiertäviä nettiviestejä, joissa on kullin kuvia.

Olen sanonut hälle sata kartaa, että kun niissä kuvissa ei mun mielestä nyt ole mitään kovin erityistä. Enkä nyt niistä viesteistäkään niin piittaisi, mutta kun on pari kaveria jotka sellaisia lähettelevät kaikille tutuille...

Mutta aina sillä suupielet menevät alaspäin, jos sattuu näkemään jonkun pippeliviestin.

No en tiedä, mitä itse ajattelisin jos joku hänen kaverinsa lähettäisi karvalaukun kuvia viikoittain, mutta...

Vierailija

mm. miehen tuoksusta, kosketuksista ym. pelkkä näköärsyke ei riitä, varsinkaan kun niitä mukkeleita näkee työkseen vaikka kuinka ja paljon.

Vierailija

Olen 32 vuotias nainen ja mua vain huvittaa noi seksipalstojen miesten päiväunelmat siitä, että jos nainen näkee ison kullin niin halut alkavat heti jyllätä.

terveisin ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat