Oudoin himo joka sinulle on tullut odotuksen aikana?
Mulla tekee mieli pureskella pesusieniä...
Siis vain purra ei syödä...
Mulla tekee mieli pureskella pesusieniä...
Siis vain purra ei syödä...
Ei siis kertakaikkiaan mitään himoja ollut.
Kaksi raskautta takana, enkä yhtään ymmärrä, miten teillä voi tollasia himoja olla. No, ehkä mulla oli ajoittaista seksin himoa - se oli kyllä aika outoa... ;-)
Kaksi raskautta takana, enkä yhtään ymmärrä, miten teillä voi tollasia himoja olla. No, ehkä mulla oli ajoittaista seksin himoa - se oli kyllä aika outoa... ;-)
[/quote]Kaurapuuro.
Saatoin syödä sitä milloin vain, aamulla päivällä illalla....
Onneksi vain tuo kaurapuuro, olen kuullut vähän epäterveellisimmistäkin himoista ;-)
Niin ja toinen oli karpalot. Hyi hel...i!!
Saatoin syödä sitä milloin vain, aamulla päivällä illalla....
Onneksi vain tuo kaurapuuro, olen kuullut vähän epäterveellisimmistäkin himoista ;-)
Niin ja toinen oli karpalot. Hyi hel...i!!
Kellarin haju
Siis musta oli tosi ihana käydä pommisuojissa ja muissa maan alle rakennetuissa paikoissa.
En tiedä miksi, mutta jostain syystä se haju oli kerrassaan ihanaa. ja en nyt puhu mistään kellarista joka haisee homeiselle perunalle, vaan näitä " puhtaita" kellaritiloja.
Siis musta oli tosi ihana käydä pommisuojissa ja muissa maan alle rakennetuissa paikoissa.
En tiedä miksi, mutta jostain syystä se haju oli kerrassaan ihanaa. ja en nyt puhu mistään kellarista joka haisee homeiselle perunalle, vaan näitä " puhtaita" kellaritiloja.
minä söin esikoisen odotuksen aikaan raakoja sitruunoita niin että limakalvot paloivat suusta
äitini taas oli kuulemma himoinnut sanomalehtien reunoja (ei musteista osaa) ja niitä popsinut aina kun isän silmä oli välttänyt.
yhdessä odotuksessaan oli halunnut syödä jotain uuninrappauskiveä.
olikohan sillä joku vitamiininpuutos...
äitini taas oli kuulemma himoinnut sanomalehtien reunoja (ei musteista osaa) ja niitä popsinut aina kun isän silmä oli välttänyt.
yhdessä odotuksessaan oli halunnut syödä jotain uuninrappauskiveä.
olikohan sillä joku vitamiininpuutos...