Voiko entinen työnantaja tuhota työmahdollisuuteni?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

...tarvitsee kyllä hyvin moneen työhön ja vaikka olisit kuinka pätevä. Paperithan ovat vain paperia kuitenkin. Se on sitten eri asia, että jos sattuu olemaan sen verran korkeassa postissa, että näytöt ovat tutut esim. median kautta, mutta aika harvalla on se tilanne.

Erityisesti jos haussa on headhunter/konsultti mukana, niin totta kai he haluavat kuulla sellaisten ihmisten mielipiteitä, jotka ovat hakijan kanssa työskennelleet. Eli ainakin asiantuntija/pikkupäällikkö tasolta alkaen kyllä pääsääntöisesti kysellään "suosittelijoilta" asioita. Ja totta kai he tietävät, että suosittelija puhunee hakijan puolesta, mutta kyllä vastaukset jotain aina kertovat, kun oikein osaa kysyä.

Vierailija

silitn uusi työnantaja soitti paikkaan, jossa sillä hetkellä olin. Ja ilman, että edes kysyi minulta mitään. Jälkeenpäin sain tietää. Ja sain paikan.

Justjoo

Mun entinen pomo väitti tyypeille jotka soitti sille että olen vammainen... että semmoista...
Sain kuulla siitä eräältä mahdolliselta työnantajalta jonne hain ja hän ihmetteli että minun on sanottava sille että ei kerro tuollaisia juttuja minusta....olen kyllä sanonut sen jälkeen ja varmasti jatkaa...
Toivottavasti ne näkevät läpi että toi ei ole normaalia käytöstä ja se kertoo enemmän työnantajasta ihmisenä ja myös paikasta....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat