Lapsella " kasvukipuja" jaloissa, mikä auttaa?

Vierailija

8-vuotia tyttöni ei saa nukutuksi, kun jalat ovat kipeät. Voisiko hänelle antaa jotain lääkettä? Voihkii vain.

Kommentit (15)

Vierailija
Viesti

Mutta jos aikuinen on niin kipeä, ettei saa nukutuksi vaan vaikeroisi vain, niin johan lääkekaapin ovi paukkaisi tiuhaan tahtiin kunnes apu löytyy!!!!

Älkää väheksykö lapsen kipua! Särkylääkkeet oikein annosteltuina ja oikein otettuina ovat täysin turvallisia, lapsellekin.

Miksi pistää lasta turhaan kärsimään kipua? Täysin turhaan, jos kerran apukin on vain lääkekaapin päässä!! Miettikää, hyvät vanhemmat!

t. sh

ps. pitäkää lääkekaappinne hyvin varustettuna, myös lapsia ajatellen!

Vierailija
Viesti

Särkylääkettä voi aivan hyvin antaa " luonnollisiin" kipuihin siinä missä luonnottomiinkin. Kasvukivut, hampaiden puhkeamiset. Helpottaa nukahtamista, eivätkä kivut yleensä ole niin kovia, että lapsi enää yöllä herää kun lääkkeen vaikutus lakkaa.

Ja samaa mieltä myös siinä, että särkylääkettä pitäisi aina olla varastossa. Yleensä sitä tarvitaan juuri keskellä yötä ensimmäisen kerran.

Vierailija
Viesti

särkylääkkeistä ei oo ollu apua,kokeiltu on niitäkin..

Mä luulen et parhaiten auttaa kun oot vaan lapsen tukena ja vierellä ja puhut rauhottavasti ja kerrot lapselle että ymmärtää ettei se ole vaarallista että koittaa kestää sen hetken ja että menee ohi...tän parempia neuvoja mulla ei ole..ei ne kivut kuitenkaan loputtomiin jatku...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat