Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/3

Ripuli-milloin lääkäriin?

Pitäisiköhän mun kohta mennä lääkäriin. Toinen päivä ripulissa tosin rauhoittunut eilisestä, jolloin piti juosta 3 kertaakin tunnin sisään. On aika ikävää, vie jo hieman voimia ja pitäis 4v ja 1v. lapsiakin hoitaa päivät.

Oon alkanut jo miettiä, että onkohan tämä jotain vakaavaakin. Etelänreissulta tämä tuliaisena tais tulla. Pe:na palattiin 2 vkon lomalta. Onneks alkoi vasta kotiintulon jälkeen.

[quote author="Vierailija" time="18.09.2006 klo 17:20"]

Pitäisiköhän mun kohta mennä lääkäriin. Toinen päivä ripulissa tosin rauhoittunut eilisestä, jolloin piti juosta 3 kertaakin tunnin sisään. On aika ikävää, vie jo hieman voimia ja pitäis 4v ja 1v. lapsiakin hoitaa päivät.

Oon alkanut jo miettiä, että onkohan tämä jotain vakaavaakin. Etelänreissulta tämä tuliaisena tais tulla. Pe:na palattiin 2 vkon lomalta. Onneks alkoi vasta kotiintulon jälkeen.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/3

Ei aikuisen tarvi noin pian lääkäriin mennä, et vielä ole kuivunut.

Juotko kunnolla, syötkö? Oletko ottanut Osmosalia? Imodiumia?

[quote author="Vierailija" time="18.09.2006 klo 17:22"]

Juotko kunnolla, syötkö? Oletko ottanut Osmosalia? Imodiumia?

[/quote]
0 0
1/3

No oletko ottanut imodiumia tai tannoponia?

Auttaako ne? Onko kuumetta? Oletko kuivanut? Jos ei ole muuta kuin toista päivää jatkuva ripuli johon et edes ole kokeillut käsikauppalääkkeitä, niin en menisi. Turistiripulia jos on, niin hoituu kotikonstein. Imodium tai tannopon plus maitohappobakteerit. Jos olo heikko, korkea kuume ja mikään ei pysy sisällä -> lekuriin tai jos ripuli kestää yli 5 pv.

[quote author="Vierailija" time="18.09.2006 klo 17:23"]

Auttaako ne? Onko kuumetta? Oletko kuivanut? Jos ei ole muuta kuin toista päivää jatkuva ripuli johon et edes ole kokeillut käsikauppalääkkeitä, niin en menisi. Turistiripulia jos on, niin hoituu kotikonstein. Imodium tai tannopon plus maitohappobakteerit. Jos olo heikko, korkea kuume ja mikään ei pysy sisällä -> lekuriin tai jos ripuli kestää yli 5 pv.

[/quote]
0 0
1/3

Komppaan kolmosta.

nimim. oli kerran yli 2 viikon ripuli

[quote author="Vierailija" time="18.09.2006 klo 18:44"]

nimim. oli kerran yli 2 viikon ripuli

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä