Listatkaa tähän rohkeesti huonot työnantajat joille ei kannata mennä töihin.

Vierailija

minä aloitan: Capital restaurant service.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

hallinto ei toimi mitenkäänperin. Opettajat pyytävät siirtämään lapsen toiseen kouluun, jos töykeä käytös ei miellytä. Oikeita vallanpesiä, tai siis vallattomuudenpesiä. Opettaja voidaan hiostaa ulos syyllistämällä ja aliarvioimalla. Sisäryhmän pari tyyppiä hankkii uudet opettajattat tiskin alta, mieluiten nöytät ja kokemattomat.

Huhhuhhhuijaa.

Vierailija

sattuu olemaan kyseisen firman entinen lastenhoitaja joka esittelee sieltä saamaansa työtodistusta ylpeänä saadakseen uuden työpaikan. täällä kun haukutte ilman perusteluja niin paperi on kohta arvoton

Vierailija

Työterveyshoito on järjestetty yksityisellä lääkäriasemalla, mutta sen siis joutuu maksamaan itse eikä sitä hyvitetä mitenkään.

Vierailija

ei oikeasti taida olla mikään meriitti! Minä palkkasin sellaisella varustetun toissa kesänä, oli heti ekan päivän jälkeen sairaana, tuli sitten hyvin kohmeloisen oloisena, sitten " sairastui äiti" Savonlinnan takana ja sitten oli taas pari päivää kunnes laittoi tekstiviestin ettei tule enää.

Ja samansuuntaisia juttuja olen kuullut useammaltakin, kun rupesin asiasta kyselemään tutuiltakin.

Joten taitaa olla takansytykkeeksi paremmin kelpaava tuo paperi!

Vierailija

Ja mieluiten omakohtaisia kokemuksia, eikä tyyliin munkin kumminkaima sanoi, että... Muuten aika heppoisin perustein haukutaan yrityksiä. Hyvä ketju sinällään, kannatan ongelmien julkistamista, se tuntuu olevan ainoa tapa usein muuttaa asioita. Tai ainakin välttää orjatyöhön joutumista.

Vierailija

Perehdytys tosiaan usein hyvin puutteellista, yhtiön toimintatapaan kuuluvia koulutuksia ei oikeasti pidetä ajallaan (esim. jatkoperehdytys n. puoli vuotta talossa olleille, itse olin siinä oltuani töissä 2 vuotta, samassa perehdytyksessä oli henkilö, joka oli ollut töissä 5 vuotta, alkuperehdytystä en edes saanut, suoraan töihin ja työ opettaa, uuteen kohteeseen hyvin puutteellinen perehdytys jne.) Olen työskennellyt aika erikoisissa kohteissa ja silti perehdytys on usein ollut tasoa: " Tässä on siivouskomero, tuosta löydät työlistan, kai sä nyt pärjäät täällä yksin tästä eteenpäin?"

Lisäksi työn todellisuus ja opetettu ei kohtaa. Opetettuihin työmenetelmiin ei anneta välineitä, muutenkin asiallisista välineistä jatkuva pula. Esim. itse olen ollut kohteessa, jossa työn hoitamiseen olisi tarvittu 50 moppia yhtiön omien laskujen mukaan, meillä oli 7. Nykyisessä kohteessa tarvearvio on 40, oma toive edes 10, on 2. Sitten tulee sanomista, kun ei tee töitä opetetuilla työmenetelmillä. Tiedonkulussa nyt varmaan joka firmassa on sanomista, joten siinä ei ole poikkeus, mutta perehdytykset ja välineet pitäisi oikeasti olla kunnossa. Itsekin olen saanut asiakkailta huutoa asioista, joita kukaan ei ollut suvainnut kertoa minulle. Jatkuva kiire ja epärealistiset aikataulut ovat itsestäänselvyys alalla, joten niitä ei voi yhden firman piikkiin laittaa.

Luojan kiitos kyse minulla vain väliaikaisesta, opintojen ohessa tehtävästä työstä. Pidemmän päälle tulisi hulluksi. Mainittakoon vielä, että minulle on sattunut mukavia ja aidosti yrittäviä pomoja, heidän vaihtuvuus vain on huima ( neljäs pomo 2,5-vuodessa) ja kun resurssit ja vaatimukset eivät kohtaa, ne eivät kohtaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat