Listatkaa tähän rohkeesti huonot työnantajat joille ei kannata mennä töihin.
minä aloitan: Capital restaurant service.
minä aloitan: Capital restaurant service.
[/quote]Ilmari Helanderin vanhustensäätiö, Tuomikoti (Vuosaari)
Tuomikodin esimies (nainen) on täysin peppureijästä. Alkuvaikutelma on ihana ja lempeä ihminen mutta se karisee HYVIN nopeasti...
Tuomikodin esimies (nainen) on täysin peppureijästä. Alkuvaikutelma on ihana ja lempeä ihminen mutta se karisee HYVIN nopeasti...
[/quote]ABC- liikennemyymälät
Koko ketjua en tietenkään tunne, yhdessä paikassa ollut töissä mut samalla konseptillahan niitä hoidetaan/ johdetaan...
Koko ketjua en tietenkään tunne, yhdessä paikassa ollut töissä mut samalla konseptillahan niitä hoidetaan/ johdetaan...
[/quote]Aika moni yhditys. Niissa asiat hoidetaan usein mielivaltaisesti toiminnanjohtajan toimesta ja mihinkaan et voi valittaa, koska yhdistyksen hallituksen jasenille se on vain
harrastus - ei heitä kiinnosta millaiset on työolot tai tekeekö esimies itse töitä tai käykö edes koko työpaikallaan. Ja kokemusta kahdesta yhdistyksestä ja täysin sama meininki!
harrastus - ei heitä kiinnosta millaiset on työolot tai tekeekö esimies itse töitä tai käykö edes koko työpaikallaan. Ja kokemusta kahdesta yhdistyksestä ja täysin sama meininki!
[/quote]