Kuinka helposti klamydia tarttuu? Ja miten sinnittelen sinne asti että saan tulokset?

Vierailija

Kävin klamydiatestissä kun suht lieviä oireita on ollut jonkin aikaa, ja viikko menee ennen kuin saan tuloksen. Oireet pahenevat koko ajan, enkä uskalla kohta edes ruokakauppaan mennä kun vessaan pitää päästä vähän väliä ja äkkiä. Virtsaaminen koskee ja muutenkin on alapäässä ikäviä tuntemuksia. Miten sitä kestää viikon vielä siihen että tulokset tulevat ja saan lääkkeet jos siis on tuo klamydia?

Melkein toivonkin että olisi niin saisin ainakin hoitoa ja pääsisin näistä vaivoista, virtsatieinfektio kun tämä ei sitten ainakaan ollut.

Ja miten helposti tämä tarttuu? Mietin tässä että kuinka suurella todennäköisyydellä olen tartuttanut tämän miesystäväänikin, sillä jos minulla klamy on se on edelliseltä ihanan epäluotettavalta mieheltä aikoinaan saatu.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Sellainen keskisuihkuvirtsanäyte? Voi nimittäin olla pissatulehduskin. Klamydialääkitys on kerta-annoksena otettavat 4tbl ja ne ei tehoa pissatulehdukseen. Ota yhteys hoitoapaikkaan.

Klamydia tarttuu kyllä helposti, joten puolisolle lääkitys myös, jos sulla se todetaan. Meillä lääkitään partnerit ilman näytteenottoa tällaisissa tilanteissa.

t. th

Vierailija

täälläpäin on tiukka linja lääkekuurien suhteen, yhtään "turhaa" kuuria ei määrätä, aina vasta tulosten perusteella. Sama kaikissa taudeissa.

Ja toki on mahdollista että olisin saanut nykyiseltäkin, mutta hänellä ei ole mitään oireita, ja on paljon luotettavampi kuin edellinen liero. Sanoisin että 95% todennäköisyydellä tämä on exältä saatu tauti

T:ap

Lainaus:

voitko saada kuurin jo heti rajujen oireittesi takia.Lopetat sitten kesken jos ei sitä ollutkaan.

Vierailija

ollut "uuden" partnerin kanssa jo 8kk, eli ei ole ihan niin uusi. Ja tiedän sen verran hänen taustojaan, perhettään, työkavereitaan yms. että on todellakin paljon luotettavampi kuin edellinen

Itse epäilen että klamydia on ollut minulla jo pitkään oireettomana ja nyt vasta aktivoitunut kun on jälleen seksielämä alkanut pitkän tauon jälkeen uudestaan

Vierailija

Ensin epäiltiin vain virtsatietulehdusta niin kahdella eri kerralla on se testattu ja tulos oli molemmilla kerroilla negatiivinen

Lainaus:

Sellainen keskisuihkuvirtsanäyte? Voi nimittäin olla pissatulehduskin. Klamydialääkitys on kerta-annoksena otettavat 4tbl ja ne ei tehoa pissatulehdukseen. Ota yhteys hoitoapaikkaan.

Klamydia tarttuu kyllä helposti, joten puolisolle lääkitys myös, jos sulla se todetaan. Meillä lääkitään partnerit ilman näytteenottoa tällaisissa tilanteissa.

t. th

Vierailija

sillähän ne munatorvivauriotkin syntyy... Tosin kyllä ihan vilkastunut seksielämäkin saattaa noin kudosturvotuksen muodossa aiheuttaa samantyyppisiä oireita kuin VTI. Ethän sä raskaana ole, ap? Alkuraskauden oireisiinkin toi vois sopia...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat