Taaperopuolella joku kehtaa vielä puolustella 3-4 vuotiaan
imetystä..siis mihin tämä hullu suomalainen kansakunta on menossa?? Kuvitelkaa 4-vuotias tissillä,ihan sairasta sanon minä!!!!
imetystä..siis mihin tämä hullu suomalainen kansakunta on menossa?? Kuvitelkaa 4-vuotias tissillä,ihan sairasta sanon minä!!!!
[/quote]Kuulem kyllä se tuon ikäisen imetys on ennen ollut paljon tavallisempaa kuin nykyään.
Kouluikäisen imetyskään ei ennen ollut harvinaista... Eli hyvään suuntaan ollaan menossa, sinun mittapuusi mukaan.
Kouluikäisen imetyskään ei ennen ollut harvinaista... Eli hyvään suuntaan ollaan menossa, sinun mittapuusi mukaan.
[/quote]täytyy myöntää..
en vois kuvitellakkaan tuon 4v esikon käyvän tissittelemässä!! 1,5v on mulla ihan ehdoton takaraja, ovat sitte jo niin isoja ja osaavia, että tuntuu sairaalta ajatellakkaan. Äitii, anna tissii!
en vois kuvitellakkaan tuon 4v esikon käyvän tissittelemässä!! 1,5v on mulla ihan ehdoton takaraja, ovat sitte jo niin isoja ja osaavia, että tuntuu sairaalta ajatellakkaan. Äitii, anna tissii!
[/quote]Mika sinua siina imettamisessa haittaa? Olen itse imettanyt nelivuotiaaksi. lapsi ei mielestanyt kasinyt tilanteesta mitenkaan. Eika ollut yhtaan sen riippuvaisempi aidistaan kun
lopettamisen jälkeen.
lopettamisen jälkeen.
[/quote]Saanko kysyä 5, miksi imetit nin kauan? Halusiko lapsesi
lutkuttaa tissiä vai itsekö halusit? Tuskin se 4-vuotiaan ravitsemukseen enää hirveesti vaikuttaa:D
lutkuttaa tissiä vai itsekö halusit? Tuskin se 4-vuotiaan ravitsemukseen enää hirveesti vaikuttaa:D
[/quote]Lapsi halusi itse iltaisin kapertya aidin kainaloon ja imea maitoa. Ja niin tekikin, ei mulla ollut mitaan syyta kieltaa sita lapselta. Ei tunne- tai jarkiperaistakaan syyta.
Vaikka imetyksestä ei olisi ravitsemuksellista huötyä, niin ei siitä ole mitään haittaakaan.
Vaikka imetyksestä ei olisi ravitsemuksellista huötyä, niin ei siitä ole mitään haittaakaan.
[/quote]ennen oli toisin
Ennen suositeltiin pitkään imettämistä kun ei ollut muita ehkäisykeinoja. Nykyään on turha vedota siihen että ennen vanhaan oli ihan luonnollista....
Ennen suositeltiin pitkään imettämistä kun ei ollut muita ehkäisykeinoja. Nykyään on turha vedota siihen että ennen vanhaan oli ihan luonnollista....
[/quote]Totta, ei se olekaan enaa normaalia. Nykyisin on normaalia imettaa alle vuosi. Mutta normaalius ja keskimaarainen ovat kulttuuri- ja aikasidonnaisia asioita. Minulla on tapana
ajatella itse.
ajatella itse.
[/quote]