Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>

Taaperopuolella joku kehtaa vielä puolustella 3-4 vuotiaan

imetystä..siis mihin tämä hullu suomalainen kansakunta on menossa?? Kuvitelkaa 4-vuotias tissillä,ihan sairasta sanon minä!!!!

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 12:35"]

imetystä..siis mihin tämä hullu suomalainen kansakunta on menossa?? Kuvitelkaa 4-vuotias tissillä,ihan sairasta sanon minä!!!!

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
Viestejä sivulla

Kuulem kyllä se tuon ikäisen imetys on ennen ollut paljon tavallisempaa kuin nykyään.

Kouluikäisen imetyskään ei ennen ollut harvinaista... Eli hyvään suuntaan ollaan menossa, sinun mittapuusi mukaan.

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 12:36"]

Kouluikäisen imetyskään ei ennen ollut harvinaista... Eli hyvään suuntaan ollaan menossa, sinun mittapuusi mukaan.

[/quote]
0 0

Vaikea kuvitella että tuollainen riippuvuus-suhde olisi hyväksi lapselle.

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 12:36"]

[/quote]
0 0

täytyy myöntää..

en vois kuvitellakkaan tuon 4v esikon käyvän tissittelemässä!! 1,5v on mulla ihan ehdoton takaraja, ovat sitte jo niin isoja ja osaavia, että tuntuu sairaalta ajatellakkaan. Äitii, anna tissii!

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 12:38"]

en vois kuvitellakkaan tuon 4v esikon käyvän tissittelemässä!! 1,5v on mulla ihan ehdoton takaraja, ovat sitte jo niin isoja ja osaavia, että tuntuu sairaalta ajatellakkaan. Äitii, anna tissii!

[/quote]
0 0

Mika sinua siina imettamisessa haittaa? Olen itse imettanyt nelivuotiaaksi. lapsi ei mielestanyt kasinyt tilanteesta mitenkaan. Eika ollut yhtaan sen riippuvaisempi aidistaan kun

lopettamisen jälkeen.

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 12:40"]

lopettamisen jälkeen.

[/quote]
0 0

Saanko kysyä 5, miksi imetit nin kauan? Halusiko lapsesi

lutkuttaa tissiä vai itsekö halusit? Tuskin se 4-vuotiaan ravitsemukseen enää hirveesti vaikuttaa:D

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 12:42"]

lutkuttaa tissiä vai itsekö halusit? Tuskin se 4-vuotiaan ravitsemukseen enää hirveesti vaikuttaa:D

[/quote]
0 0

Lapsi halusi itse iltaisin kapertya aidin kainaloon ja imea maitoa. Ja niin tekikin, ei mulla ollut mitaan syyta kieltaa sita lapselta. Ei tunne- tai jarkiperaistakaan syyta.

Vaikka imetyksestä ei olisi ravitsemuksellista huötyä, niin ei siitä ole mitään haittaakaan.

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 12:45"]

Vaikka imetyksestä ei olisi ravitsemuksellista huötyä, niin ei siitä ole mitään haittaakaan.

[/quote]
0 0

ennen oli toisin

Ennen suositeltiin pitkään imettämistä kun ei ollut muita ehkäisykeinoja. Nykyään on turha vedota siihen että ennen vanhaan oli ihan luonnollista....

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 12:46"]

Ennen suositeltiin pitkään imettämistä kun ei ollut muita ehkäisykeinoja. Nykyään on turha vedota siihen että ennen vanhaan oli ihan luonnollista....

[/quote]
0 0

Totta, ei se olekaan enaa normaalia. Nykyisin on normaalia imettaa alle vuosi. Mutta normaalius ja keskimaarainen ovat kulttuuri- ja aikasidonnaisia asioita. Minulla on tapana

ajatella itse.

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 12:46"]

ajatella itse.

[/quote]
0 0

5,kuinka kauan tämä olisi susta normaalia???

10 vuotiaaksi vai?

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 12:47"]

10 vuotiaaksi vai?

[/quote]
0 0
Viestejä sivulla