Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/7

Sain sähköiskun silitysraudasta n. 3 tuntia sitten. Pitääkö mennä lääkäriin?

Sormi on kipeä (siihen nousi palorakkulat), mutta muuten olo on ok. Alkuun siis tärisytti, kättä kihelmöi ja säikähdin tietysti ihan pirusti, mutta nyt ei enää muuta kuin sormeen koskee. Sydämessä en ole tuntenut koko aikana mitään (isku oli lyhyt).

Olen yksin kotona, pitäiskö mennä lääkäriin? Mies huolissaan töissä, kun ilmoitin, mikä vahinko kävi...

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 14:21"]

Sormi on kipeä (siihen nousi palorakkulat), mutta muuten olo on ok. Alkuun siis tärisytti, kättä kihelmöi ja säikähdin tietysti ihan pirusti, mutta nyt ei enää muuta kuin sormeen koskee. Sydämessä en ole tuntenut koko aikana mitään (isku oli lyhyt).

Olen yksin kotona, pitäiskö mennä lääkäriin? Mies huolissaan töissä, kun ilmoitin, mikä vahinko kävi...

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/7

09-10023 on pk-seudun ympärivuorokautinen terveyspalveluneuvonta. maksaa tavallisen puhelun verran.

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 14:25"]

[/quote]
0 0
1/7

Tiedän muuten tapauksen

jossa perheen teini-ikäinen tytär jäi kotiin silittämään vaatteita kun äiti lähti johonkin, äidin tullessa takaisin oli tyttö kuollut silitysraudastaan saamaan sähköiskuun.

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 14:30"]

jossa perheen teini-ikäinen tytär jäi kotiin silittämään vaatteita kun äiti lähti johonkin, äidin tullessa takaisin oli tyttö kuollut silitysraudastaan saamaan sähköiskuun.

[/quote]
0 0
1/7

Soitin paikalliseen tk:een, ei kuulemma tarvii käydä, jos ei ole muuta kuin kipua sormessa...

Kuulemma, jos olis lapsesta kyse, niin pitäisi käydä. Tosin, lapselle olisinkin heti soittanut ambulanssin, vaikka ei oliskaan näyttänyt vastaava tilanne vakavalta.

Onneksi lapset oli tapahtumahetkellä mummolassa, niin eivät säikähtäneet mun huutoa :)

[quote author="Vierailija" time="14.10.2006 klo 14:34"]

Kuulemma, jos olis lapsesta kyse, niin pitäisi käydä. Tosin, lapselle olisinkin heti soittanut ambulanssin, vaikka ei oliskaan näyttänyt vastaava tilanne vakavalta.

Onneksi lapset oli tapahtumahetkellä mummolassa, niin eivät säikähtäneet mun huutoa :)

[/quote]
0 0
8/7

LENKKIMAKKARA PERSUKSISSA!!!

MEE AIVOLÄÄKÄRIIN

[quote author="Vierailija" time="25.03.2012 klo 23:29"]

MEE AIVOLÄÄKÄRIIN

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä