Oli kyllä perhana viimenen kerta, kun suostuin Huutiskaupoissa noutoon!

Vierailija

Sovittiin, että huutaja hakee tuotteen tänään klo 12-12.45 välillä ja painotin vielä sitä, että me ei olla kotona klo 13.00 jälkeen, koska mulla oli neuvola ja meillä oli asioita hoidettavana.

Odotin huutajaa tulevaksi, mutta eipä tuo tullut. Eikä edes ilmoittanut, että tulee myöhässä tai ei pääsekkään jostain syystä. Eikä ollut laittanut edes meiliä!

Kävin äsken korottamassa yhtä huutoani ja huomasin, että tuo ostaja oli antanut mulle negan, koska en ollut kuulemma kotona, kun hän yritti käydä hakemassa tuotteen.. Laitoin sitten huutajalle viestin, missä kysyin, että mihinköhän aikaa hän oli mahtanut käydä ja hän vastasi, että klo 13.10..

Kommentit (7)

Vierailija

Minäkään en enää noutoihin suostu... Pari kertaa onnistunut ok mutta liian monta kertaa mennyt ihan sähläykseksi - ei tulla kun on sovittu, tai siirretään aikaa sen sata kertaa...

Vierailija

Liian monta venytettyä kauppaa, joista ei sitten tullutkaan mitään. Jos ostaja ei hae tuotetta viikon sisällä, niin voi olla 100% varma, ettei näy myöhemminkään ja maksu jää saamatta. En viitsi enää venkoilla tuommoisten tyyppien kanssa. Toiseksi aikataulusta ei pidetä tosiaankaan kiinni, ostajat tulee ihan miten sattuu, jopa useita tunteja myöhässä.

Vierailija

hyväuskoisena postitin ennen rahojen tuloa tilille. Ostaja kun oli juuri menossa maksamaan. Niinpä joo. Vittu että jotkut kehtaa.

Vierailija

ostajaa ei näkynyt lounastaukoni alussa treffipaikalla. Siinä sitten odotin, enkä ehtinyt syömään. Ostaja teki oharit ja minä oli nälkäisenä töissä loppupäivän. Nyt sitten en suostu minkäänlaisiin noutamisiin, myyn vain postin kautta.

Vierailija

5 kertaa lupasi ostaja tulla noutamaan pinnasängyn, ei tullut kertaakaan, ei ilmoittanut noutojen peruuntumisista. Annoin negan ja tämä antoi vastaavasti minulle negan." Olin koko ajan yhteydessä myyjään ja kun vihdoin olisin päässyt hakemaan sänkyä, se olikin kaupattu muualle...." Ja todellisuudessa ei "vihdoinkaan" ollut tulossa sänkyä hakemaan.

Vierailija

" Ei tullut sovittuna aikana noutamaan huutoaan. Antaa negaa, kun emme olleetkaan kototona ajankohtana, jolloin ei noudosta ollut sovittu. "

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat