Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/3

Ottaa päähän miehen pieni palkka!

Aina valitetaan kuinka naisvaltaisilla aloilla on pieni palkka. Ei paljon naurata, kun puusepän töitä tekevä mieheni tuo palkan kotiin. Viime kuukauden tili bruttona 1460,77 euroa. Itse opiskelen, joten eipä ole hurraamista.

Lapset vielä onneksi pieniä, joten heistä ei suurta rahamenoa ole, ja kun itse valmistun ammattiin niin työtä on aika varmasti tarjolla, joten kyllä tämä tilanne joskus helpottaa. Vuokra kallis, mutta onneksi saadaan asumistukea. Omasta talosta haaveillaan. Ehkä kolmen vuoden päästä voidaan alkaa suunnitteleen oman kodin hankkimista.

Tämmöinen aloitus vain. Alkoi vain ottaa päähän, kun lukaisin miehen palkkanauhan.

[quote author="Vierailija" time="03.01.2007 klo 15:06"]

Aina valitetaan kuinka naisvaltaisilla aloilla on pieni palkka. Ei paljon naurata, kun puusepän töitä tekevä mieheni tuo palkan kotiin. Viime kuukauden tili bruttona 1460,77 euroa. Itse opiskelen, joten eipä ole hurraamista.

Lapset vielä onneksi pieniä, joten heistä ei suurta rahamenoa ole, ja kun itse valmistun ammattiin niin työtä on aika varmasti tarjolla, joten kyllä tämä tilanne joskus helpottaa. Vuokra kallis, mutta onneksi saadaan asumistukea. Omasta talosta haaveillaan. Ehkä kolmen vuoden päästä voidaan alkaa suunnitteleen oman kodin hankkimista.

Tämmöinen aloitus vain. Alkoi vain ottaa päähän, kun lukaisin miehen palkkanauhan.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/3

Eikös puusepillä nimenomaan ole nyt kysyntää?

Miksi hän tienaa niin vähän?

[quote author="Vierailija" time="03.01.2007 klo 15:07"]

Miksi hän tienaa niin vähän?

[/quote]
0 0
1/3

valitettavasti puuseppä on ihan eri kuin rakennusmies, kakkonen hyvä

[quote author="Vierailija" time="03.01.2007 klo 15:08"]

[/quote]
0 0
1/3

No tosi pieni palkka kyllä onkin! Itse tienaan yli tuplasti enemmän.

[quote author="Vierailija" time="03.01.2007 klo 15:09"]

[/quote]
0 0