Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/7

Millä todennäköisyydellä Kehitysmaatutkimuksen pääsykoekirja vaihtuu?

Mulla on se vanha pääsykoekirja. Yliopiston sivuilla lukee, että ilmoitetaan viimeistään helmikuun loppuun mennessä se tämän vuoden kirja. Hukkaanko aikaani, jos luen nuo kappaleet tuosta parin viime vuoden pääsykoekirjasta?

[quote author="Vierailija" time="13.01.2007 klo 18:18"]

Mulla on se vanha pääsykoekirja. Yliopiston sivuilla lukee, että ilmoitetaan viimeistään helmikuun loppuun mennessä se tämän vuoden kirja. Hukkaanko aikaani, jos luen nuo kappaleet tuosta parin viime vuoden pääsykoekirjasta?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/7

Kirjasta en tiedä, mutta alkoi kiinnostamaan

tuo kehitysmaatutkimus, mitäs se on? Ja millaisia töitä voi saada sitä kautta?

[quote author="Vierailija" time="13.01.2007 klo 18:24"]

tuo kehitysmaatutkimus, mitäs se on? Ja millaisia töitä voi saada sitä kautta?

[/quote]
0 0
1/7

No ei oppi kehitysmaiden ojaan kaada.

Eiköhän siitä kuitenkin ole hyötyä jos sen lukaset, aihealue luulisi olevan kuitenkin sen verran sama kuin uudessakin kirjassa. Saat vaan laajemman kuvan aiheesta.

[quote author="Vierailija" time="13.01.2007 klo 18:25"]

Eiköhän siitä kuitenkin ole hyötyä jos sen lukaset, aihealue luulisi olevan kuitenkin sen verran sama kuin uudessakin kirjassa. Saat vaan laajemman kuvan aiheesta.

[/quote]
0 0
1/7

Eikohan ne proffat vaan tykkaa hyvaa jos osaat vaikka vertailla kahden eri kirjan mielipidetta tyyliin paasykoekirja sanoo plaa, kun taas Kannonen-Zyblyski on sita mielta etta Bono

tulee ja pelastaa kaikki maailman kehitysmaat.

[quote author="Vierailija" time="13.01.2007 klo 18:26"]

tulee ja pelastaa kaikki maailman kehitysmaat.

[/quote]
0 0
1/7

Kiitoksia kolmoselle ja neloselle.

Kakkonen, käy katsomassa Helsingin yliopiston Valtiotieteellisen tiedekunnan sivuilla aiheesta enemmän.

Mulla pohjalla lukion lisäksi sosiaalipuolen tutkinto ja opiskelen juuri nyt liiketaloutta. Kenties nämä kaikki voisi jotenkin sulauttaa yhteen. :)

ap

[quote author="Vierailija" time="13.01.2007 klo 18:30"]

Kakkonen, käy katsomassa Helsingin yliopiston Valtiotieteellisen tiedekunnan sivuilla aiheesta enemmän.

Mulla pohjalla lukion lisäksi sosiaalipuolen tutkinto ja opiskelen juuri nyt liiketaloutta. Kenties nämä kaikki voisi jotenkin sulauttaa yhteen. :)

ap

[/quote]
0 0
1/7

Hmmm,

minulla myös aiempi koulutus sosiaalipuolelta, nyt kaupallisella alalla. Tarttis tehdä jotain, joten käynpä vilkaisemassa siellä sivustolla..

Kiitos kun sain näin yllättäen ajattelemisen aihetta
(olen hakenut uutta alaa, työpaikkaa tai elämää ;)

kakkonen

[quote author="Vierailija" time="13.01.2007 klo 18:38"]

minulla myös aiempi koulutus sosiaalipuolelta, nyt kaupallisella alalla. Tarttis tehdä jotain, joten käynpä vilkaisemassa siellä sivustolla..

Kiitos kun sain näin yllättäen ajattelemisen aihetta
(olen hakenut uutta alaa, työpaikkaa tai elämää ;)

kakkonen

[/quote]
0 0
1/7

Kävin uteliaisuudesta katsomassa sivut ja kaikki muut valtiotieteellisen laitokset olivat jo ilmoittaneet pääsykoekirjat.

Joku syy varmaan sillä että Kehitysmaatutkimus ei ole ilmoittanut omaansa. Jos se ois vanha kirja niin ei kai sitä olisi kovin vaikea ilmoittaa samaan aikaan kuin muut.

Mutta komppaan edellisiä, kyllä se vanhankin kirjan lukeminen varmasti avartaa näkemystäsi ja lisää tietoasi.

[quote author="Vierailija" time="13.01.2007 klo 19:06"]

Joku syy varmaan sillä että Kehitysmaatutkimus ei ole ilmoittanut omaansa. Jos se ois vanha kirja niin ei kai sitä olisi kovin vaikea ilmoittaa samaan aikaan kuin muut.

Mutta komppaan edellisiä, kyllä se vanhankin kirjan lukeminen varmasti avartaa näkemystäsi ja lisää tietoasi.

[/quote]
0 0
8/7

hassua

ootko sä se kuppaaja ap? :D

[quote author="Vierailija" time="26.04.2012 klo 17:48"]

ootko sä se kuppaaja ap? :D

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä