AUTTAKAA MINUA!! Olen nettiriippuvainen!!!

Vierailija

Haluan niin kovasti eroon tästä riippuvuudesta :(( Tämä vaikuttaa jo siihen miten hoidan lapsiani, aina on vaan kiire koneelle :(( Itken tätä aina iltaisin, ja vannon, että seuraavana päivänä en aukaise konetta, mutta aina jollain tekosyyllä aukaisen, että pitää käydä pankissa tai katsoa jokin tärkeä juttu, ja samalla eksyn tänne tuntikausiksi ja muillekin palstoille...olen niin vihainen itselleni! Miten eroon tästä?? En konettakaan voi hävittää, kun sitä kuitenkin tarvitsee tiedonhakuun ja laskujen maksamiseen, mutta nämä perkeleen palstat ja foorumit mille jumitan!! Saisiko koneelle vaikka jotain estoa tietyille nettisaiteille?

Auttakaa, olen toivoton...miehelleni en uskalla kertoa riippuvuudestani...se luulee etten päivisin aukaise konetta ollenkaan. Vihaan itseäni. Haluan antaa enemmän lapsilleni.

Kommentit (10)

Vierailija

Koneeseen tulee siis virta vaikka 0,5 tunnin ajan, jolloin voit hoitaa nettiasiat ja sitten NAPS ja aika loppuu.

Loput ajastasi käytät oikeaan elämääsi!

Vierailija

Roikun netissä palstailemassa kun en viitsi aloittaa päivän opiskelutöitä. Olen siis yksin kotona, kukaan ei vahdi ;)

No teen niin, että aamulla aloitan työn teon ja lounasaikaan vilkaisen esim av:n. Avaan vain kiinnostavat ketjut, en systemaattisesti kaikkia aloituksia. Sitten katson sähköpostit, ja suljen koko selaimen. Jatkan opiskelua iltapäivään asti ja lopuksi katson postit ja surffailen sivuilla miehen kotiin tuloon asti. Illalla ollaan miehen kanssa tai hän on netissä. Ennen nukkumaanmenoa ja koneen sulkemista saatan vielä katsoa postit ja jotain palstoja. Viikonloppuisin saatan viettää koko päiväkin sähköposteja ja palstakommentteja kirjoitellen. En pidä sitä kovin pahana kun miettii miten paljon jotkut katsovat telkkaa. Minä en katso yhtään, sillä minusta tällainen kirjoittaminen on paljon mukavampaa vapaa-ajan viettoa.

Vierailija

Kerro miehellesi tilanteestasi ja että nyt on pakko luopua koneesta. Miehesi voi maksaa laskut työpaikallaan. Tiedonhakuun kelpaa vanhanaikaisesti puhelin!

Tai sitten pyydät miestä irrottamaan jonkun piuhan töihin lähtiessään. Uskoudu hänelle joka tapauksessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat