kuinka tyhmää on hakea työpaikkaa johon ei oikeastaan ole edellytyksiä?

Vierailija

tosi tyhmää, tiedän. mutta siis kun siinä oli viis tai kuus kohtaa mitä ne edellyttää hakijoilta, ja mä siis periaatteessa täytän ne kaikki. mutta varsinaisesta työstä ei mitään kokemusta. mutta enhän mä toisaalta menettäis mitään hakemallakaan. ja työ kuulostaa mielenkiintoiselta. ja tässä vaiheessa mä oikeesti tekisin mitä tahansa että pääsisin hittoon nykyisestä työpaikasta. mutta silti.. turha edes hakea.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

älyttömän paljon liikaa palkkaa työhön nähden, niin mä voin tulla teille töihin. joten nyt se on töissä " mun" alalla ja tienaa n. 700e kuussa enemmän kuin minä nolla työkokemuksella. -ap

Vierailija:

Lainaus:

Miehet tekee just noin! Yleistän täss nyt toki vähän mutta mielestäni homma menee niin että mies hakee työtä josta ei välttämättä kokemusta eikä kaikkia kriteerejä täytä, mutta on varma että hanskaa homman loppupeleissä.

Vierailija

Minäkin hain ja loppujen lopuksi ne muut vaatimukset ja reipas ja rohkea asenne painoivat enemmän kuin se ammattinimike ja SAIN PAIKAN! Aloitan viikon kuluttua.

Aina kannattaa yrittää!

Vierailija

ja tää työ on asiakaspalvelija skanska koti-firmaan. ja niillä oli siinä vissiin just kuus edellytystä hakijoille ja mulla täyttyy ne kaikki kriteerit. ja mä luulen että tää vois olla todella mielenkiintoinen työ josta oppis tosi paljon. ja tosiaan, enhän mä ainakaan mitään menetä vaikka hakisinkin. -ap

Vierailija:

Lainaus:

Kerropa, mikä työ kyseessä, jospa joku meistä osaisi kertoa siitä enemmän ja että olisiko se sinulle sopiva.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat